In het ootje nemende cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik een cyclus van 34/33 dagen. Deze ronde zijn we voor het eerst begonnen met onveilig knuffelen ;). Prompt is deze maand mijn cyclus 30 dagen ik werd dus 4 dagen voor nod, rekening houdend met een cyclus van 33, ongesteld. Maar dat duurde echter maar twee dagen. Stiekem een testje gedaan vandaag. Vandaag zou eigenlijk 1 dag voor nod zijn, maar de test was negatief.

Zou dit gaan om een onregelmatige cyclus of is er nog hoop?
    Hoewel ik vermoed dat er geen hoop meer is vraag ik het toch. Want ik voel me echt behoorlijk beroerd vergeleken bij mijn normale periode.:(

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Tja, ik had vorige maand ook het idee dat mijn lichaam me voor de gek hield. Zo'n 3 dagen voor NOD opeens last van ochtendmisselijkheid. Ik was ervan overtuigd dat.... helaas!

Bij innesteling is er maar een beetje bloed, geen 2 dagen. Dus ik denk dat je ongesteld bent geweest.

Volgens mij komt het wel vaker voor dat een cyclus opeens wat anders loopt, of dat je klachten wat anders zijn.

3. Julli

Julli Niet meer actief

Ja dat zal het dan ook wel zijn denk ik. En een menstruatie van 2 dagen daar mag ik ook niet over klagen natuurlijk. Op naar de volgende ronde dan maar. Ik ben pas net begonnen dus een beetje geduldiger mag ik best zijn :)

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je nog maar 4 maanden geleden gestopt met de pil? Ik denk dat het nog niet uit je lichaam is en dan kunnen je cyclussen nog verschillen. Kijk maar naar mijn hantekening hieronder. Dan zie je ook dat de 1e 4 rondes redelijk in de buurt zaten en nu worden ze alleen maar langer....
    Het kan soms wel 8 maanden duren voordat je lichaam weer helemaal ontpilt is....

Deel Deze Pagina