Hi dames, Ben net bij de gynaecoloog geweest, heb afgelopen week positief getest en clearblue gaf 2-3 weken aan. Ze heeft een echo gemaakt maar was nog niks te zien behalve verdikt slijmvlies en ze zag dat ik een eisprong had gehad recent. Nu zag ze ook dat er vocht in mijn buik zit, iemand een idee wat dit betekent en of dit kwaad kan? Liefs
Hoi spannend zeg. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar mijn 2e zwangerschap was de gyn niet heel positief over. Er zat om het vrachtzakje vocht waardoor ik rekening moest houden met een miskraam, maar dat is nu een heerlijke knul van 8 jaar. dus bij mij positief. Hoop dat dit voor jou ook zo is.
gelukkig was het allemaal goed gegaan bij je! ze zei er verder niks over, ze zei alleen dat ze wat vocht in mijn buik zag. verder was er nog niks te zien behalve dan dat verdikte slijmvlies.. waarschijnlijk zou ik net 4 weken zijn.. ik moet nu over een paar dagen weer testen om te kijken of hij oploopt en dan 15 april terug komen voor de echo. vond dat van dat vocht alleen een beetje vreemd nu ik er achteraf over nadenk
bij mijn zoontje had ik ook heel vel vocht in mijn buik en verdikt baarmoederslijmvlies moest om de 2 weken terug komen achteraf bleek het gewoon om een gesprongen cyste te gaan. lost vanzelf op.