ja die onzekerheid is echt niet leuk. heb zelf zoiets als het dan echt mis is laat het dan meteen duidelijk zijn.
jeetje meiden.. wat veel onzekerheid zeg.. bij ons is ook zo.. eerste dag laatste menstruatie was 8dec.2010 twee weken terug positief getest en vorige week meteen naar de VK omdat we dachten dat ik al zo'n 7.5 weken ver was.. eenmaal dar op de echo was heeeeeel weinig te zien.. alleen maar een zwarte vlek. nu een week wachten, zondag mag ik weer.. en sinds deze week veel last van menstruatie achtig gevoel en veel misselijkheid.. hoop dat dit een goed teken is..(iemand ook last van gehad) overmorgen is het zover en we hopen op goed nieuws.
dat had ik ook miron, vandaar dat ik een week eerder een echo heb aangevraagd, gelukkig was nu alles goed en kloppent hartje wat wil je nog meer. Maar je kunt niks anders doen dan afwachten, zolang je je zwanger voelt en geen bloed verliest moet je goed hoop houden, daar heb ik me ook aan vastgehouden.
Ja daar hoop ik nu ook op. alleen gister had ik het wel effe moeilijk ermee. ik zag het al weer helemaal gebeuren dat het weer mis ging. Het is in december op zo'n manier al eens mis gegaan. en dat kwam helemaal onverwacht.
Ik was bij de 1e echo ook twee weken terug gezet. Bij de tweede liep ik nog maar 5 dagen achter op mijn berekende termijn. Het kindje doet het super goed, wil dus nog niks zeggen.
hey miron, ken je gevoel, zo is het namelijk bij mijn mk ook gegaan, daarom was ik ook helemaal over de toeren,maar het hoeft dus niet zo te gaan.