2 weken terug gezet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Staten, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staten

Staten Lid

3 jul 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben gister voor de intake en eerste echo bij de vk geweest. Volgens mijn berekening zou ik gister 7+4 zijn, echter uit de echo kwam 5+2. Er was wel onregelmatige hartslag te horen en zien! De vk zei dat dit beeld past bij een zwangerschap van 5/6 weken. Ik vertelde haar dat dit onmogelijk was. Ik weet dat ik 23 mei mijn eisprong had, en toen ook sex gehad. Wat ik vergeten ben te vertellen is dat dit mijn 3de periode na de pil was. De eerste periode had ik een cyclus van 41, tweede cyclus van 38. Derde cyclus ben ik aangeteld. Mijn eerste dag vd laatste ongesteldheid was 9 mei. Ik zei al eerder dat 23mei eisprong was. Kan het verschil nu toch zitten in een langere cyclus? Ik heb wel 3 mei heeeeeeeeel maar ook echt heel licht positief getest.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Op basis van deze echo wordt nog geen definitieve uitgerekende datum bepaalt deze wordt bepaalt tussen 10-12 wkn, het kan zijn dat je toch verder bent dan nu gezegd.
    Het verschil kan zitten in tijdstip qua innesteling en delingen. Dus wacht de volgende echo af.

Groetjes Ineke

3. Staten

Staten Lid

3 jul 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik hoop dan toch dat alles goed is. Mij maakt het natuurlijk niets uit wanneer de uitgerekende datum is maar dat alles goed is met ons kindje. De vk was heel negatief over de echo, we moesten er rekening mee houden dat het waarschijnlijk niet goed zou gaan. Wij zijn hier erg van geschrokken!!

Deel Deze Pagina