zeurende pijn onderin de buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by LauraS1983, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

Dec 24, 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hallo,

ik ben 18wk zwanger en een week geleden kreeg ik aan het einde v.d dag ineens een zeurende buikpijn onderin de buik. Het voelde alsof ik flink ongesteld moest worden. Pas na een uur of 3 nam het af toen ik in bed lag. Nu krijg ik de laatste dagen regelmatig deze pijn, vooral aan het einde v.d dag of als ik licht inspannende dingen heb gedaan zoals opruimen etc...

gisteren kreeg ik aan het einde v.d middag weer last en dat ging af en aan en ook vannacht heb ik last gehad. Nu heb ik nog steeds pijn die af en toe wat afzwakt en weer wat erger wordt. (niet duidelijk als in weeen ofzo)

wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik doen? ik twijfel steeds of ik mijn verloskundige even moet bellen...

alvast bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het kunnen verschillende dingen zijn zoals blaasontsteking, bandenpijn, harde buiken. Bel even met de verloskundige zodat zij het uit kan vragen.

Groetjes Ineke

3. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

Dec 24, 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Hoi Ineke,

Bedankt voor je reactie! momenteel gaat het wel weer, zal dan toch wel bandenpijn zijn geweest. Ik kijk het gewoon nog even aan en mochten de klachten terug komen dan zal ik idd gewoon even bellen!

groetjes,
    laura

Share This Page