hallo dames even voorstellen,ik ben mama van twee geweldige mooie jongens,waar ik ziels veel van hou. wij krijgen nu een derde erbij,en bij mijn twintig weken echo kregen we te horen dat we voor 99%een dochtertje krijgen,superblij natuurlijk,maar nog niet in gegrepen,we hebben met 22 weken een pret echo laten maken en daar zeiden ze ook voor 99% een meisje insallah,ik dacht nu ga ik echt de roze in huis halen. maar als ik al die verhalen lees dat ze het bij sommige mis hebben maak ik me best zorgen help...xxxjes van mij
Hallo! Geen zorgen maken, ik deed het ook gelijk na mijn 20 weken echo, ik was zo blij dat ik een dochter zou krijgen, ik heb gelijk allerlei roze gekocht! Je hebt 2x een bevestiging gekregen, dat zit wel goed hoor, heb je een foto van de echo en het geslacht?
Ik heb bij de 20 weken gehoord dat het een meid was en heb toen een roze shirtje en mutsje gekocht. 2 weken later zou ik een pretecho krijgen en hebben we ons mond gehouden over het geslacht, maar ze zei meteen willen jullie weten wat het wordt? Toen we allebei met een glimlach JAAAA riepen zei ze een meid....en toen had ik zoiets van.....2 keer en ook nog eens zelf gezien in 3d.....dat kan bijna niet anders. Gewoon genieten en shoppen!!
Ik heb het ook 2x gehoord. Met 17 en 20 weken.. en maakte me eerst ook zorgen over of het wel zo zou zijn... Stel je voor.... Ook na het lezen van sommige verhalen hier... Maar dan denk ik.... Ik heb het zelf nog nooit in mijn omgeving meegemaakt en de techniek wordt natuurlijk alleen maar beter en van de 100 vrouwn krijgt misschien 1 het verkeerd te horen... Maar goed wij vrouwen houden ons dan aan dat ene verhaal vast Ik zou zeggen lekker shoppen, het is zo leuk shoppen voor een meisje!
Lieve dames bedankt voor allemaal jullie snelle reacties. Ik ben blij jullie ervaringen gelezen te hebben , dan ga ik er nu vanuit inshallah dat het gewoon een meid is. Geniet nog allemaal van jullie engeltjes en de gene die nog een engeltje verwachten van harte gefeliciteerd. Heel veel xxxxxxxjes van mij ps ik zal proberen met mijn iPhone een foto te nemen van de echo en hier te plaatsen als het lukt.....
Ja heel herkenbaar hoor die onzekerheid. Ik kreeg ook na 2 jongens een dochter.. De gyn vroeg bij de 20 weken echo wat wij al hadden, dus toen ik aangaf dat we 2 jongens hadden zei hij, ooo dan zou het wel erg leuk zijn als het nu een meisje zou zijn he? Wat wij natuurlijk heel erg leuk zouden vinden maar gaven aan dat we een jongetje ook weer net zo geweldig zouden vinden want dan zouden het de 3 musketiers worden . Hij keek en keek, maar zei het heel slecht te kunnen zien. Zelf zagen mijn man en ik het heel duidelijk... 3 streepjes...heel anders dus dan bij de echo van onze jongens. Zonder dat hem te zeggen zei de gyn .. ik gok op 75% en meisje. Nou toen had ik echt zoiets van..mmm het moet wel een meisje zijn anders zegt hij het niet, maar hij wil natuurlijk niet met 100% zekerheid dit geven ook aangezien wij al 2 jongens hebben. Met 24 weken hebben we een pretecho laten doen.. ook daar bleek de hele tijd het een meisje te zijn. Maar ineens verscheen er iets omhoog... en al heel snel was het weer weg..de echoscopist begon er door te twijfelen. Dus hij bleef zoeken naar dat geen wat in beeld kwam maar was niet meer te vinden.. hij bleef dus ook bij een meisje. Ja de twijfel sloeg toen weer toe.. Met 30 weken kreeg ik weer een echo en hier waren toch weer duidelijk de schaamlipjes op te zien... toen kon ik het pas echt geloven. Maar toen ik voor de inleiding naar het ziekenhuis moest nam ik toch roze kleertjes mee en een neutraal setje hahaha... maar het is toch echt een meisje Wat betekend trouwens inshallah?
O joh... dat zit wel goed dan. Ze zeggen nooit voor 100% zeker, omdat ze dat gewoon niet MOGEN zeggen. Maar niet gek dat je twijfelt hoor Hier bij Thirza op het laatste toch nog maar wat meer neutraals in huis gehaald en toch nog maar weer nagedacht over een jongensnaam (waar we heel erg opnieuw niet uitkwamen ).
hee!! ik kreeg met 16 wkn te horen dat het een meid werd! toen al gaan shoppen, met de 20 wkn nog een keer, en bij ieder volgende echo toch nog maar even nagevraagd en het was toch echt een meid! dus lekker shoppen!!
Als je met meerdere echos steeds hetzelfde geslacht hebt, is de kans wel groot dat het goed gaat Ik ben uit gegaan van alleen de 20 weken echo (door zwangerschapsproblemen geen puf voor een 2e echo), daar had ik 100% kans op een meisje gekregen van de gyn... nou dus niet... haha!! Met de geboorte bleek dus een jongen.
Schok viel eigenlijk wel mee Ik was veel geschokter toen ze met de 20 weken echo hadden gezegd dat het een meisje zou worden! Had zo'n jongens gevoel... Had wel een roze maxi cosi en natuurlijk meisjeskleren. Verder redelijk neutraal. Naam had ik op het laatste moment nog bedacht omdat ik een artikel in Kinderen had gelezen hierover
Ik was er ook zo bang voor! Bij de 20wkn echo zeiden ze voor 98% zeker een meisje...maar heb altijd de angst gehad dat het toch een jongen zou zijn. Zelfs toen het met de 3d echo nogmaals bevestigd werd dat het een meisje zou zijn. Soms hoor/lees je idd van die verhalen dat het toch ander blijkt, zoals bij Rosao. Gelukkig was het in mijn geval toch een meisje. (had zelf namelijk ook al veel roze kleertjes gekocht, en hadden tot een paar dagen voor de bevalling zelfs nog geen jongensnaam). @Rosao...lijkt me vreselijk om mee te maken. Opzich maakt het natuurlijk niks uit, maar je gaat dan zo van het andere uit, dus dan moet je helemaal omschakelijk lijkt me. Hadden jullie wel een jongensnaam bedacht?
Hallo dames, sorry dat het zolang duurde Ben helaas een oom verloren moge hij in alle vrede rusten inshallah Inshallah betekent als Allah het wil!!!!ja je hebt gelijk moet het maar gewoon geloven inshallah. Xxxjes Vsn mij