2 weken vakantie met alleen handbagage?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cowgirl80, 8 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    485
    328
    63
    Wij zijn ook 2 weken met alleen een handbagage naar Florida geweest. We hadden alleen onze gewone rugzakke bij ons en totebags met wat spulletjes waar je snel bij wil kunnen.
    Vaak kan je in hotels en hostels gewoon een wasmachine gebruiken (tegen betaling natuurlijk). Ze hebben ook wasmiddel. Wij deden meteen bij aankomst booschappen (grote fles zonnebrand, wasmiddel, conditioner, flessen water en wat snacks voor in de auto etc). Omdat je daar toch een auto nodig hebt, was het makkelijk om zulke grote dingen te kopen en mee te nemen. Ook naar Bali ben ik 3 weken lang met een gewone rugzak geweest. Aangezien het zowel in Florida als in Bali zo warm is, heb je geen zware warme kledingstukken nodig.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Ik vind het zo knap dat zoveel mensen twee weken op vakantie kunnen met alleen handbagage. Wasmachines of niet, ik red dat gewoon niet. Wil ook op alles voorbereid zijn, dat helpt natuurlijk ook niet. Maar deze zomer ga ik echt mijn best doen om zo licht mogelijk (voor mijn doen) te reizen, ook al zal dat alsnog meer zijn dan handbagage.

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou mijn idee, ik zou dat nooit kunnen.
    Maar vind het wel knap.

nijn37 vindt dit leuk.
  4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Het kan wel, ik reis in april nu ook naar NY met handbagage. Ik neem inderdaad wel express wat oudere shirtjes mee voor zoon, z'n pyjama die nog net kan. Die laat ik daar als er meer mee terug moet als dat we plek hebben.

Naar florida had ik wel gewoon koffer voor onze road trip. Ik had met handbagage toe gekund maar vond het in die 17dgn wel fijn extra paar schoenen bij te hebben, extra spelletje bij te hebben om met zoon te doen. Toch dat vestje voor de ijskoude airco supermarkt bezoekjes. Ook met het shoppen was het fijn, we konden in de outlet helemaal los.

Weet ook niet hoe het nu is,maar eer wij toen door security waren daar, stonden onze koffers al lang en breed op de band.

cowgirl80 en nijn37 vinden dit leuk.
  5. MissXray

MissXray Niet meer actief

En toen nam iedereen zoveel handbagage mee, dat je alsnog in het ruim eindigde met je handbagage koffers. Ik zou lekker een koffer boeken.

nijn37 en Jessi79 vinden dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Heb je dan een blok ossengal of andere zeep mee?

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Ik had altijd vloeibaar mee omdat we met de bus gingen was dat geen issue. Maar ossengalstick kan bijv wel met vliegtuig denk ik. Al zouden die wasvelletjes helemaal een uitkomst zijn. Scheelt weer in gewicht ook (iets)

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Wij gaan gewoon met de auto maar laatst kon ik de geconcentreerde wasmiddel voor handwas niet vinden. Ossegalstik neem ik altijd wel mee.

Wij gaan maar 2 weken, smorgens doen we activiteiten en smiddags zwemmen. Kleding kunnen we dan even een keer spoelen en uithangen.

Misschien bestaat er nog wel een ander wasmiddel dat praktisch is. Ossegal gebruik ik voor echte vlekken maar weet niet of je daar een gewone handwas mee kan doen.

Deel Deze Pagina