Na bloed, zweet en tranen. En een tip van een lid hier is het dan zover! Vorige week heeft de rechtbank uitspraak gedaan dat ik het eenhoofdig gezag heb gekregen. Zo blij en opgelucht
Ik ken je verhaal niet, maar ik weet wel welke strijd je moet leveren. Ik zit er helaas nog middenin en uitkomst is nog heel erg onbeslist Dus tips zijn altijd welkom
Superfijn zeg! Ben je ook lekker af van gedoe voor als je een id-bewijs en dergelijke wil aanvragen. Gefeliciteerd!
Dank je wel . Dankzij jou is het nu al zover. Want jij ging voor mij extra navragen. En hebt gezegd, ga ervoor!
Sunbeam heeft mij aangeraden toch naar een advocaat te stappen. Nadat een andere advocaat mij dit had afgeraden omdat het toch zou worden geweigerd:x. Ik wens je heel veel succes en je mag me altijd pb'en hoor als je vragen hebt.
ok dan ja ik zit al 2 jaar in deze strijd. maar heb goede hoop alsnog. aangezien ex weigerde handtekeningen te zetten voor id bewijzen en ik een kort geding daar voor moest aantekenen. Dus in de volgende zitting voor gezag hoop ik dat dit bovenstaande heel hard zal tellen.
Gefeliciteerd!! Ik heb morgen een afspraak met m'n advocaat ivm het eenhoofdige gezag. Ex en ik staan op voet van oorlog met elkaar
Pffff.... Ik zie er echt op tegen. Ik had eindelijk weer rust. Maakt het trouwens uit of m'n ex in beroep gaat of niet? Hij is heeeeeeel laks. Ik weet heel zeker dat ie niks van zich laat horen
Dat weet ik niet. Ik ben nog niet in hoger beroep geweest. Wij zitten nog in een normale procedure. Hier ook een niet hard lopende ex, maar doet altijd net genoeg. Ja helaas ingefluisterd door zijn advo dan weer. Als hij echt niets laat horen dan zal het makkelijker gaan, maar dat is afwachten.
Oh wat fijn zeg.. en wat ben ik jaloers.. Ik heb geen eens een idee hoe je dat moet aanvragen. Ik zou dit ook wel graag willen.
gefeliciteerd, ken niet je hele verhaal maar kan voorstellen dat het een hoop rust geeft in ieder geval. Begin net aan het hele traject, maar mijn ex weigert om advocaat in de arm te nemen, dus schiet niet echt op.
Tja, als jij (althans jouw advocaat) een verzoekschrift bij de rechtbank indient, dan zal je ex-partner wel een advocaat moeten nemen, want jezelf vertegenwoordigen in zo'n soort procedure is niet toegestaan en verstek laten gaan is helemaal niet in zijn voordeel...
Overigens, eenhoofdig gezag is niet zo makkelijk te krijgen. In het geval van TS lag alles wat anders omdat haar ex-partner in het buitenland woont.