Marktplaats.nl > villa hap shirt - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Bekijk de rest ook eens. Maatje 50/56/68/80/92/104/110/116 Zijn kleine prijsjes voor leuke dingen. Merk en merkloos. Zo goed als nieuw maar ook nieuw! (en gebruikte dingen maar die gewoon leuk en mooi zijn)
zie dat maatje 62 er niet tussen staat maar het is er wel. je mag ook meerdere dingen combineren met elkaar en een leuk prijsje krijg je ervoor.
Hai meid, We zijn concurrenten Ik heb ook de kleine maatjes te koop. Mijn schoonzusje deed alles weg en vroeg of ik eens een poging wilde wagen . Good luck hé meis, Groetjes Petra
hahahaa scheer je weg Tja koninginnedag is geen optie hier. Ik ga het gewoon weer naar me kleine winkeltje brengen die het anders voor mij verkoopt.
oooo haha ja dat truitje is verkocht. Hier komt de nieuwe. Marktplaats.nl > T shirt - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 zijn dus ook kleine maatjes bij!!
leuk persival t shirt? Marktplaats.nl > persival t shirt - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 116 Vraag niet veel. 2 euro zou al leuk zijn.