Zit net met Mama van Gilani aan de telefoon, en m'n telefoon gaat er gewoon van gloeien, en stopt er spontaan mee. Wat doen we dr aan??? Schade op haar verhalen? Nondeju!!!!!!!!!!! 46 minuten met dr aan de lijn gezeten. En nog niks wijzer.
K weet niet. Ben bang van dr geworden. Ze klinkt alsof ze een bouwvakker is met schoenmaat48 die zware shag rookt....
Weet je adres niet en aangezien we niet meer kunnen bellen nu mn pokkie kapot is, kan ik ook niet komen.
whahaha wat een stel nee van een kale kip (ik typte kop ) kun je niet plukken Maarre 46 min en dan is het probleem nog niet opgelost? Gooi het in de lounge
kan iemand iets uitleggen? Ik vind 't maar raar wat hier gebeurt dus als iemand een tipje van de sluier kan oplichten?
pak de telefoon van je man, dan nokt die er ook mee en hebben jullie een gezellige vrije avond Of de huistelefoon Of de postduif van je buurman Whaha hilarisch dit
Heb ik ook gehad met mn vorige Iphone! Die was dood...niet meer te helpen... Dat wordt dokken Mama van Gilani
Na al het leed, gezeur en gezeik in de lounge gewoon ff een verstand op nul topic.. nie moeilijk voor onze brabbel die het een verstand van 0 hahaha