2 wkn oud, niet kunnen poepen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden,

onze Esmée is nu 2 wkn oud, maar kan niet poepen,
    ze trekt dr beentjes op, handjes worden vuistjes en er gezichtje word helemaal rood.. als ze poept dan is het een bonk klei.. ze zit al aan de omneo.. echt zielig,ze slaapt ook bijna niet alleen op haar buikje ligt ze voor mijn gevoel lekker want ze valt ze op mn borst wel in slaap.

hebben jullie misschien tips? want ik weet niet wat ik nog meer kan / moet doen..

liefs xx

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    geef je borst of flesvoeding? Of ben je net overgestapt?
    Bij flesvoeding: ietsje extra water bij de fles doen? Wij hebben bij onze zoon ook wel een drupje maisbloem-olie in de fles gedaan maar weet niet of jouw kleintje daar nog te jong voor is...

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Wat zegt de huisarts ervan, want ze is nog zo klein tegen mij hebben ze altijd gezegt als ze zo klein zijn niet te veel zelf tobben. Misschien een beetje extra water misschien helpt dat. Heel veel succes want het is zo zielig voor die kleine.

Groetjes kim

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    idd niet teveel blijven tobben, wij hebben nu lactulose siroop ik wilde er eerst niet aan maar als je je kleintje zo`n pijn ziet hebben dan wil je er alles aan doen

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden,

ze krijgt flesvoeding. Nutrilon omneo.

toch maar naar de huisarts? Wacht dan nog maar 1 dagje af. Anders morgen maar naar de dokter..

dacht dat het door krampjes kwam...

inderdaad verschrikkelijk je kleintje zo veel pijn te zien hebben. Ze slaapt alleen op mn borst.. Als ik haar nu zo iedere keer in slaap laat vallen, went ze dan daar niet aan? Dat ze niet meer in haar eigen bed wil?

liefs Xxx

6. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    glycerinestopjes halen en eentje opsteken, dan kunnen ze nadien goed kaka doen! Euhm van water veranderen? (Hepar zou goed helpen)
    Veel succes

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    een kindje van 2 weken moet je je echt nog niet druk om maken of ze wel in d`r eigen bedje willen slapen hoor;)
    ik heb esmay de 1e 6 weken in slaap gewiegd en nu slaapt ze heerlijk in d`r eigen bedje.:D

8. Coop

Coop Lid

24 feb 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kindicol van VSM!
    Echt super spul, wij gebruiken het al vanaf dat Stijn 2 weken oud was. Hij is nu 12 weken, en ben voorzichtig begonnen met een paar hapjes fruit, en dan geen kindicol meer, dit gaat ook goed!

Deel Deze Pagina