aahh jammer zeg en wat naar dat het dan eerst wegblijft en dan uiteindelijk toch want je hoopt er toch op dat je misschien zwanger bent.. ik wens je heeeeel veel geluk met zwanger worden en het kan wel dat je er teveel mee bezig bent maarja dat lijkt me vrij normaal als je heel graag zwanger wil raken.. liefs anne
heb je in die tussentijd van de bloedtest en nu niet meer zelf een test gedaan? ik zou de spanning van een week wachten denk ik niet aan kunnen en stiekem toch nog even een testje tussendoor gaan doen
hahah, ja tuurlijk heb ik tussendoor nog getest, maar ja, het blijft echt bij 1 streepje..vanmorgen nog de HA gebeld voor de uitslag, maar was nog nie binne. Probeer ik het woensdag nog een keer, kan ik meteen een afspraak maken voor a.s. donderdag, want ik wil wel doorgestuurd worden naar de gyn, want de klachten (pms) heb ik al 4 weken! Gèk word ik ervan! ...en ik had nog wel zo graag een positieve test op sinterklaasavond aan me ventje willen geven....
hoi ik heb hetzelfde maar ik ben al 67 dagen bezig met mijn cyclus kijk december nog af en dan in januari naar de dokter als ik dan nog niet ongesteld of zwanger ben liefs jose
Nee, heb de uitslag nog niet binnen, morgen kan ik bellen.Kom net van mijn werk, ga ik plassen en er zat wat bloed bij! Nou wacht ik maar af of het erger wordt ofzo. Het lijkt erop of mijn eraan gaan komen.... Xie wel...pffff...wat een sinterklaasavond gaat dit worden?!?!?!?!
hoi.. mijn moeder had bij mij ook dat ze telkens nagatief testen pas toen ze 10 weken was had ze een positieve test heel raar....
Uitslag van de bloedtest gekregen; negatief. Heb op 5 dec. wat druppies lichtroze slijm afgeveegd bij het plassen, daarna niks meer. Vanmorgen nog een beetje bloed, tis niet zoals bij mijn normale menstr. dan barst het gewoon in één keer los. A.s. dinsdag naar de gyn. Kan ik in elk geval daar al mijn vragen afvuren enzo. Op naar de volgend ronde. Dames, succes!
zelf zit mijn ongi er bijna op en zou ik eind deze week mijn eisprong moeten hebben! dus ik ben benieuwd hoop dat het nieuwe jaar me goed nieuws brengt! ik ga deze week ook beginnen met ovu testen! moet wel zeggen dta ik er nu eens tuk minder mee bezig ben zal ook wel komen om alles erom heen! mijn ouders wonen in Noorwegen en dit jaar wordt eerste kerst zonder hun! dan komende dinsdag die begrafenis van die vriend dus.....afleiding genoeg! ik houd jullie op de hoogte en jullie mij ook
heb het de laatste tijd druk gehad. we hadden vandaag die begrafenis van die vriend ben sinds eergister niet meer ongi! als het klopt moet ik komende zaterdag mijn eisprong hebben ben wel met ovu testen bezig dus....! ook zijn we vrijdag een half jaar bij elkaar dus........ de tijd zal het moeten leren en in de tussen tijd klussen we erop los! hihihihi
Nou nog 2 dagen en dan is mijn klusperiode ook weer om. heb er wel veel minder op gelet dan de afgelopen maand. heb wel getempt en de ovu test gedaan (waar ik ook niks van snap!) maar we hebben gewoon om de dag ongeveer sex gehad dus ach......nu weer 2 weken wachten en dan weet ik meer......hoop op een leuk nieuwjaar cadeau! groetjes dani
een hele fijne kerst gewenst! en een gezond gelukkig en vruchtbaar 2007! we hebben het drukdrukdruk ik heb vrijdag de hond al gehaald en daar hebben we veel omkijken naar. is net een baby. ze is nog niet zindelijk slaapt veel en als ze wakker is is ze meteen actief! moet midden in de nacht op staan omdat e naar buiten moet en eten en drinken......maar ze is het wel waard! mijn voorgevoel zegt me dat het deze maand niet raak is! weet niet waarom....vrijdag weet ik meer!dan moet ik ongesteld worden! ik houd jullie op de hoogte groetjes dani