Hoi meiden, Heb geregeld gehoord en gelezen dat er sites, winkels enzo zijn waar je leuke gratis dingen kunt krijgen in ruil voor een geboortekaartje. Hebben jullie een idee welke sites, winkels daarmee bedoeld worden? Heb toch nog genoeg kaartjes over, en kan nog van alles gebruiken...
Jammer dat de actie bij rainbowbabys voor het mutsje verlopen is... Meissie moet nog mutsje op maar kan geen goede maat vinden en zag daar een prematuur staan.. Maar we snuffelen gewoon even verder. Alle leuke tips zijn nog welkom
hier wel de mail voor een gratis mutsje gehad, moet je even op de site van de prenatal box (geloof dat dat wij jonge ouders is) aangeven dat je baby is geboren en dan krijg je vanzelf een mail, ik heb hem van de week gehad
Ah ik zal eens kijken. Had me ook aangemeld voor die box, maar heb nog niks gehoord. Want dan komen ze toch langs voor felicitas?
C1000 en Plus kun je een kaartje inleveren en dan krijg je een babydoos (en ik ben tegenwoordig voor mijn werk nog wel eens bij je in de buurt dus zou ze wel voor je af willen gooien)
C1000 daar krijg je een tas met spulletjes als je een geboortekaartje inleverd. Ik heb inderdaad ook een mail gehad voor een gratis rainbowbabies mutsje via de wij jonge ouders
Oh das leuk, de plus en de c1000 zitten hier in de buurt Is er ook een bepaalde tijd dat je de kaartjes moet inleveren? Ziva mag nog niet naar buiten en weet niet hoelang het nog duurd voordat ze wel naar buiten mag.. Man wil de dozen niet halen zegt ie.. Hij vind dat schooierig??
Gratis rompertje van kleertjes.com Acties & prijsvragen | kleertjes.com Stuur je geboortekaartje binnen 6 weken na de geboorte naar het volgende adres: kleertjes.com t.a.v. afdeling Marketing Postbus 60 7000 AB Doetinchem
Gratis cadeautje van Billy en Lilly Stuur je geboortekaartje binnen 1 maand na de geboorte naar: Billy & Lilly t.a.v. Welcome! Vredenburg 27 3511 BC Utrecht En ontvang een cadeautje!
Gratis LIEF! mutsje kado bij Ik&Ik | mama's Als je daar je geboortekaartje heen stuurt, dan krijg je een Lief mutsje. Ik heb dat toen ook gedaan
Deze laatste actie is al afgelopen. Bij billy kreeg ik een cadeaubon van 5.- volgens mij. (Heb deze nog liggen en ben niet van plan om daar te bestellen) bij Home | Pico Bello Outlet krijg je ook een cadeaubon twv 5.- tegen inlevering van het geboortekaartje.
Bij surpriseshop de Jong krijg je een slabbertje als je je geboortekaartje opstuurt! Welkom | surpriseshopdejong
Surpriseshop heb ik ook gedaan, die verzond een slabbetje naar me toe met te weinig porto, kreeg ik dus zo`n kaartje eraan of ik wel even wilde betalen.....