Hey meiden, Het is ondertussen al bijna een jaar geleden dat we gestopt zijn met de pil. (12 feb 2006) en eindelijk is het raak! Na 4 maanden proberen vorig jaar was het ook raak maar dat liep uit tot een miskraam. daarna duurde het nog wel 6 maanden en nu eindelijk is het gelukt. Mede... jawel door ovulatietesten! eind december (begin van nieuwe cyclus) was het de eerste maand dat ik het heel erg beu begon te worden en ik ovulatietesten van deze site besteld heb. Het was even zoeken want mijn cyclus had erg rare kuren. Maar dan toch plots een positieve ovutest op 11 januari. (tweede streepje even donker als teststreep) en wat blijkt! Ja hoor we zijn ondertussen al 6 weken zwanger (gerekend vanaf de maandstonden natuurlijk) Natuurlijk heb ik me vaak afgevraagd waarom ik niet eerder met die ovulatietesten begonnen ben. Maar misschien zou het niet van de eerste keer gelukt zijn dan. De gyn bevestigde dat omdat je lichaam toch wat aanpassingen nodig heeft na een miskraam. Dus bij deze wil ik iedereen een groot hart onder de riem steken! en zeggen: ovulatietesten helpen je in de goede richting. Enne ik heb een zeer onregelmatige cyclus die van dag 28 tot wel 33 sprong en ik had wel eens een maand van 41 dagen. Dus geen zorgen maken meiden! Het lukt echt echt wel! Liefs Winter Enne ps: dank u voor alle advies die ik hier allemaal kreeg!
Nou Winter... Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dat de truc was... Ik zelf heb in november een vroege MK gehad en deze maand het eerst begonnen met Ov testen goed geklust op de juiste dagen ik [-o< het! Gefeliciteerd! liefs Zomaar
Super, gefeliciteert... Thanks voor het hart onder de riem, maar ik ga ( het is nog maar de 2de ronde) toch gewoon nog even lekker op gevoel klussen... Geniet er van
Hoi Winter, Ook bij ons is met de eerste keer ovulatietesten gebruiken meteen gelukt. Had dat niet zo snel verwacht. Ik hoop ook voor alle andere dames dat jullie niet de moed opgeven en dat jullie snel zwanger mogen zijn! Liefs Marie
Oh Winter, van harte gefeliciteerd! Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovutesten en geklust op de goede dagen! Mijn eisprong was eerder dan verwacht. Sinds vanmiddag ben ik ineens misselijk bij vlagen, heel vreemd ben nooooooit misselijk. Het lijkt me vroeg maar ik vind het wel apart.
Ik ook zwanger na eerste keer gebruiken van ovulatietesten. Het is geen garantie, maar de tests kunnen je in elk geval helpen om gerichter in je cyclus te vrijen.
Nou het zal mij benieuwen. Ben deze maand ook voor het eerst aan de slag geweest met ovutesten en zit nu 6 dagen voor NOD en ik hoop dat het voor mij ook heeft gewerkt!