Chantal Ik snap dat de echo niet eerder gedaan wordt. In ons ziekenhuis doen ze dat ook nooit eerder dan met 7 weken, voor die tijd levert het soms alleen maar meer stress op. Maar ik denk wel dat je moet melden dat je positief getest hebt, nu negatieve testen hebt, geen bloedverlies en wel die hevige rugpijn. Dat zijn genoeg aanwijzingen om in ieder geval een bloedonderzoek te doen om je HCG-waarde te checken. Ik weet niet precies hoe het bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit. Volgens mij is je HCG-waarde dan juist te hoog, maar zeker ben ik er niet van. Die hevige rugpijn is misschien een teken dat het niet goed of op de verkeerde plek zit. Sterkte & laat je nog even weten hoe het gaat?
Hey dames. Zaterdag heb ik het ziekenhuis gebeld en verteld over de positieve en negatieve testen, hevige lage rug pijn en een nacht erg ziek geweest. Ze zeiden dat ze op dit moment weinig konden doen. Als bloed prikken en of urine onder zoeken. Ik wist niet goed wat ik nu moest doen omdat ik s morgen ook donker rood / bruin achting bloed had. Hun zeiden dat het nog geen miskraam hoefde te zijn omdat de test negatief was. En het donker bloed kon ook van de innesteling zijn. Op dat moment had ik nog beetje hoop en zei ik dat we afwachten tot donderdag als we de echo hebben. Dat was goed. Zaterdag morgen heb ik dus een klein beetje donker bruin achtig bloed gekregen wel maar een klein beetje. S middags was het meer, maar wel nog donker met beetje slijm. (Sorry voor het ik het omschrijf). Zondag middag heb ik een hevige bloeding gekregen helderde rood met slijm en ook met lichte buik pijn. Morgen vroeg bel ik weer naar de afdeling. Ik weet het nu echt niet meer. Hopelijk blijf ons klein wondertje bij ons.
Een negatieve test in combinatie met bloedverlies en buik-en rugpijn klinkt niet zo goed, ben ik bang... Slijmachtig bloedverlies herken ik van onze miskramen. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het nog goed zit, ik ga duimen!
ik heb nog al gehoord dat iemand die zelf al 6 maand zwanger was de test uit het kruidvat geprobeerd geeft en deze was ook negatief, soms is het beter een duurdere test te kopen want die zijn nauwkeuriger dan de geodkopere. maar als de clear bleu positief meet zou ik naar deze luisteren.
Roosmeiske Chantal schreef in een berichtje hiervoor dat nu ook de CB negatief is. Chantal Hoe gaat het nu met je? Heb je het ziekenhuis nog gebeld? Heeft het bloedverlies doorgezet of is het inmiddels gestopt?
je hcg word naarmate je langer zwanger bent minder vandaar dat je minder misselijk word na 12 weken en dat je ook maar bepaald aantal weken mee kan doen aan moeders voor moeders. het klopt dus dat als je 6 maanden zwanger bent je geen positieve test meer in handen kan krijgen, hij zal dan vaak negatief zijn maar je bent wel zwanger. zo kort in je zwangerschap eerst positief en nu negatief testen lijkt me niet goed. sorry.
Hoi dames bedankt voor alle lieve berichtjes. Afgelopen zondag middag had ik dus helder rood bloed verlies zo'n dik 2 uur daar na stopte het. Maandag morgen weer het ziekenhuis gebeld en de assistent heeft me later terug gebeld dat ze het met de arts zou bespreken. S middags heb ik terug gebeld omdat ik op mijn werk was. De arts vertelde dat ze wilde dat ik dinsdag morgen nog een test zou doe. Was deze negatief dan mocht ik stoppen met alle medicijn en de afspraak op a.s. Donderdag hebben we laten staan. Maandag heb ik de geldig geen bloeding gekregen. De arts zei dat het mogelijk door de medicijnen kwam dat het niet door zet. Van morgen heb ik een test gedaan maar voor ons was echt al als duidelijk de afgelopen dagen. Ook door de voor tekens en wat de arts in het weekend had verteld aan de telefoon. De test was negatief. En tegen de middag ben ik ook weer gaan bloeden. Ik ben blij als het donderdag is en dat we dan op de echo En dat het definitief is. En dat we het dan ook een beetje kunnen gaan afsluiten. Want het is nog erg dubbel allemaal. Zondag is de bloeding begonnen en zondag was de sterf datum van mijn schoon vader. Hij is nu 2 jaar dood.
In de bijsluiters staat dat je vals positief kan testen zes weken tot na een bevalling... Er blijft genoeg hcg in je voor een positieve test, alleen heb je de piek gehad,... Referentiewaarde hcg 25 weken tot aan bevalling3640-117.000. (!) @ts Sterkte,..
De teste van kv worden bij mij ook niet positief tewrijl ik met alles positief test! Anders even nog een cb doen. Is die ook negatief dan heb je warschijnlijk een miskraam en is je lichaam al bezig met afstoten. doordat het hcg verminderd in je bloed