Digitale Ovulatietest kapot?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by RooDje, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Misschien heeft iemand dit ook eerder meegemaakt:
    Ik gebruik digitale ovulatietesten van Clearblue. Vorige keer ben ik de 2de poging (5de ronde totaal) m.b.v. ovulatietest zwanger geraakt. Helaas is dit geeindigd in een missed abortion en ben ik gecurreteerd eind Juni. Sinds eind Augustus zijn we weer gaan proberen m.b.v. de ovulatietesten, mede omdat mijn cyclus heel onregelmatig is (schommelt tussen de 26 en de 29 dagen). Nu had ik vd week zoiets merkwaardigs...
    Ik kreeg 8 December last van bruinverlies (heel licht. 9 Dec was m'n NOD) en dit hield 3 dagen aan. Op de 11de werd ik ongesteld en heb ik gevloeid tot de 17de.
    Mijn Cyclus was 29 dagen, maar omdat er in de gebruiksaanwijzing stond dat je van je kortste cyclus moest uitgaan om te weten wanneer je moest beginnen met testen ben ik afgelopen Maandag de 19de begonnen met testen en had prompt een positieve test in handen!
    Heeft iemand al eens eerder positief getest 2 dagen nadat je menstruatie is gestopt?
    We zijn wel meteen gaan klussen, maar of het veel uitmaakt weet ik niet! Gisteren en vandaag wederom getest en beide negatief. Dus als je normaalgesproken 2 dagen ovuleert dan zou dat betekenen dat ik meteen de eerste 2 dagen na menstruatie al ovuleerde! :(
    Was die test kapot denken jullie?
    Ik blijf maar gewoon doortesten deze week omdat ik niet geloof dat m'n ei al is gesprongen.
    Ik heb voor de digitale gekozen omdat ze mij het duidelijkst leken om af te lezen, maar nu zit ik er toch aan te denken om andere te gaan gebruiken. Iemand een tip?

Ik hoor het graag!
    RooDje

2. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    heel erg bekend.
    Ik heb ook 2 dagen na mijn menstruatie getest en hij was positief.
    Nu heb ik 2 dagen later(vandaag) nog eens getest en hij was weer positief ik snap er echt niks van..
    Terwijl mijn eisprong pas 24 december moet zijn volgens mijn berekening.
    Groetjes bibi

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Gebruik jij ook de digitale van clearblue Bibi?
    Dat is nog vreemder dat jij zo vaak positief test!
    Ik alleen die 2de dag na m'n menstruatie. Ik heb ook wel eens gehoord dat een ovulatietest ook positief kan zijn wanneer je zwanger bent, maar dan waren we niet ongesteld geweest daarvoor...
    Ik snap er niks van.
    Andere testen kopen?
    Deze waren toch mega duur!

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    sommige vrouwen zijn gewoon ongi tijdens hun zwangerschap dus dat gaat niet op.

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Maar denken ze dat ze ongi zijn omdat ze een klein beetje bloedverlies hebben of vloeien ze net zoals altijd?
    Ik heb daarna geen positieve ovulatietest gehad, alleen afgelopen maandag. Is het nou wel verstandig om door te blijven testen of zonde van het geld denk je Kimmeding?
    Ik las net op een ander topic ook een andere dame die 2 dagen na menstruatie een pos ovutest had en toen 6 dagen erna weer?! Ik snapte al niks meer van mijn llijf, maar nu ook niks meer van die testen! :(

Share This Page