Sinds een week of 4 slaap ik hoog uit 3/4 uurtjes op een nacht. Of ik moet plassen of ik word wakker door kramp of met omdraaien zit mn buik in de weg en mn bekken doen zeer met liggen en vooral omdraaien. Dit alles zorgt er voor dat ik ondanks dat ik moe ben door alles niet in slaap val of honderd keer wakker word op een nacht Overdag kan ik niet bij slapen ivm zoontje die niet meer slaapt overdag en ga al vroeg naar bed ( lig nu ook met laptop op bed ) Maar ik ben echt op en zou bijna een moord doen voor een lekker nachtje slapen
Helemaal herkenbaar , had ik toen ook.. Ernstige BI kon amper bewegen in bed, lag ik net moest ik plassen (ik plaste overdag amper, als ik lag moest ik om het uur plassen), soort zenuwpijnen door beklemmingen van mijn inmens grote buik Ik sliep vanaf week 25 amper meer.....en ook overdag kon dat niet ivm oudste..... ....en t fraaie is.....sindsdien heb ik niet meer fatsoenlijk geslapen.... Nu zit alleen mijn lichaam niet meer in de weg, nu zijn de heren die me elke nacht wel bezig houden en de dag gewoon rond 500/630 beginnen... Ik zou zeggen, pak elke minuut slaap die je kan, en hoop dat in elk geval de pijn niet te heftig is...sja..je kan er weinig aan doen... Ik had wel een voedingskussen om me heen gevouwen, dat scheelde wel iets.. Sterkte, het is best pittig he!
Ja wat dat betreft had ik het bij de eerste makkelijk. Geen pijn bijna geen buik al die tijd gewoon op mn buik kunnen slapen meer plassen ook niet en als ik moe was ging ik liggen. Volgens mij heb ik nu extra gekregen wat ik toen niet had whahaha
O herkenbaar! Is het niet mogelijk om je zoontje een weekendje bij opa of oma onder te brengen? Heb ik afgelopen weekend gedaan....kon slapen wanneer ik wilde, heb me laten masseren, pedicure geweest...had het echt even nodig! En je knapt er echt van op....van slaaptekort word je gewoon gek op een goed moment. Dus kijk of je even iets kan regelen voor je zoontje, niet leuk misschien, maar hij heeft meer baat bij een blije frisse mama! Sterkte!
Ja afgelopen weekend is hij daar geweest heb in de middag wel even kunnen slapen maar de nachten blijven een drama.
Ik heb er de laatste weken heel erg last van (eerder ook wel, misschien ook rond 20 weken). warm douchen voor slapen heeft geholpen, maar ook een uur voor slapen geen computer of tv meer, maar suf een puzzeltje maken of boekje lezen. Hoofd echt leeg, ook al dacht ik aan niets (en daarmee dus aan alles) maakt een verschil. En wat bij mij ook werkte was af en toe denken - he wat lekker, heb ik zo maar 4 uur geslapen. Ipv get, ik heb maar 4 uur geslapen dat is toch veel te weinig. Soort omdenken dus. Maar zoals Lilian79 zegt - probeer inderdaad wel echt op te laden door idd even of zelf ergens anders te gaan slapen of kindlief ergens te parkeren, zodat je tijd voor je zelf hebt. Zo moe zijn is niet goed voor je lichaam of geest! Sterkte!!!!
Moet morgen naar de vlk en ga het wel aangeven want mn wallen hangen momenteel op mn enkels. Tv kijken doe ik al amper meer lees vaak een boek in de avonden met alles uit ( op wat lampen na ) Zoontje gaat nu ook op woensdag nog naar kdv ( nog 3 weken ) En dan slaap ik ook wel wat in de middag. Maar dat is natuurlijk maar 1 dag
Hier bijna 20 weekjes zwanger, laatste nachten super geslapen, ook vannacht. Vandaag ineens een flinke domper, ben zooo moe dat ik echt wil slapen.. Is t normaal rond de 20 weken? Ik heb op 2 weken na mijn hele zwangerschap tot nu toe veel last gehad van vermoeidheid. Was eigenlijk wel blij dat t over was En nu begint t weer, en tis 3x zo erg..
zo herkenbaar. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets hielp. Nu heb ik van de gyn slaapmedicatie gekregen. Mag een half tablet, 3 mg als het echt niet meer gaat. En dat helpt goed. Alleen blijf ik moe, een nacht goed slapen lost de oververmoeidheid niet op. Ik leef met je mee. We moeten nog wat weken...
Nee idd ik heb nu al zo lang slecht geslapen dat 1 nachtje lekker slapen niet meer werkt. En idd we moeten nog wel even ( is wel de bedoeling iig haha )
Ik sliep de laatste 10 weken ook slecht toen ik zwanger was van mijn dochter. Kon in de laatste paar weken zelfs niet meer draaien van de pijn in m'n lies, moest m'n man me echt omrollen. En de eerste paar maanden dus ook de nachtvoedingen. Krijg pas de laatste paar weken het idee dat ik iets meer aan m'n rust toe kom. Het is ook echt best zwaar hoor!!!
Ik herken het zo goed! Met 25 weken heb ik 2 nachtjes in het ziekenhuis geslapen waarvan 1 nacht met zo'n prik (phetadine of iets) Ik werd er heerlijk ontspannen van maar doordat ik me zo wazig voelde droomde ik erg raar en werd ik alsnog heel vaak wakker en was ik de dag erop helemaal een zombie,waardoor ik nog een nacht moest blijven maar dan moest ik slapen zonder die prik. Moet wel zeggen dat die rust mij goed gedaan had. Thuis is het gewoon druk met 2 kinderen waarvan de oudste (6 jaar) naar school gaat en de jongste (3 jaar) naar de peuterspeelzaal,plus het huishouden en de slapeloze nachten.... Ik kon gewoon echt niet meer,ik zat gewoon te huilen van vermoeidheid. Mijn hele lijf werkte alles tegen,had de hele dag door harde buiken want alles wat ik deed was te inspannend en dat vond mijn buik geen pretje. Ik zou het zeker aankaarten bij de vk! Ze doen het niet snel zo'n opname maar als jij aangeeft dat je gewoon echt niet meer kan,zo op bent en echt verlangd naar minimaal 1 goede nacht dan heb je best kans dat ze je doorstuurt. Leuk is het natuurlijk niet maar de rust heb je blijkbaar gewoon hard nodig. Sterkte!
Ik merk gewoon dat 1nacht bij slapen niet genoeg is. Er zit soms een nacht bij dat ik redelijk slaap maar die compenseert niet die andere 6 slechte nachten. Ik probeer overdag mijn rust te pakken maar met drie kinderen een huishouden etc lukt dat gewoon niet
Nou ben vandaag bij de vlk geweest. En het enige wat die zei: Laatste loodjes meid hoort erbij. Slaap wanneer je kan slapen. Jaaa dat is juist het probleem als ik kan slapen slaap ik niet:x:x:x
lekker dan... daar kan je dus echt niets mee. En laatste loodjes met een beetje pech moet je nog 13 weken. Ik leef met je mee, schiet je geen flikker mee op maar toch...