goede dag/avond ik zat met een vraag klopt dat als je foliumzuur met vis olie dat je urine donker wordt? en meer geur in zit?en heb namelijk meer last van wit verlies ik weet wel als je veel ijsthee drink wordt je plas donker en als je water drink word het lichter ik ben nu 38 + 3 dagen zwanger en ik heb geen schimel infectie maar ze hebben vandaag wel mijn urine gehat voor dat ik misschien zwangerschapvergifting heb of veel eiwitten maar al die tijd was me bloed goed en sins vandaag lag die aan de hooge kant en vrijdag moet ik trug of ik hooge bloeddruk heb maar ik ben altijd zenuwachtig als ik naar ziekenhuis ga en ik ben nu nog zenuwachtiger omdat als ze me morgen bellen van de uitslag van urine dan heb ik zwangerschaps vergifting... ben 21 jaar oud en ze zeggen ook dat vaak voor komt bij de eerste keer zwangerschap..maar ik ben wel beetje bang zo is,,,en mijn 2de vraag is hoe kan je zwangerschapvergiftiging krijgen ? ik hoor het wel en wens u nog fijne dag /avond
hoi, je urine wordt niet donker van foliumzuur en visolie. Wel van te weinig drinken. veel water is altijd goed. Zwangerschapsvergiftiging komt doordat je nieren minder goed gaan functioneren. je kunt er zelf niets aan doen, sommige vrouwen overkomt het gewoon. Heel vervelend maar waar. Het is inderdaad belangrijk om je bloeddruk in de gaten te houden en je urine te controleren. Probeer het een beetje los te laten, je kunt er toch niets aan doen. Geniet gewoon van de laatste loodjes! Mirjam