Goeiemorgen, Ik heb eens een vraagje ik wou vanmorgen testen, alleen nu ben ik de bijsluiter kwijt. Hoe lang moest het stokje onder de urine? En vanaf wanneer kun je het aflezen? Heb dit een beetje proberen op te zoeken op internet maar kan niks vinden. Wie kan mij helpen kan niet wachten om te testen.
Etos is na 1 min aftelezen. Als het de lange dunne test is iig die met die blauwe streepjes als er getest is. Succes
Vraag me af wat er dan aan de hand is, heb 2 weken geleden 3 dagen een beetje bruine afscheiding gehad en verder niks. Zit nu in dag 35 van m'n cyclus...
hoe is jou cyclus,misschien over een paar dagen nog een keer testen de kruitvat testen zijn gevoeliger, de test van de da of etos heeft meer hcg nodig
tsja, een langere cyclus kan zomaar...ik heb er ook 2 van 35 dagen gehad. Of je hebt je ei later gehad en maakt nog niet genoeg hcg aan. Dan gewoon over 2 dagen weer testen als je nog niet ongi bent,
Heb normaal een cyclus van maximaal 28 dagen. Als ik over een paar dagen nog niet ongi ben ga ik een andere test halen.
Die testen van etos schijnen niet zo geweldig te zijn. Ik zou even een ander merk halen als ik jou was.
Welke tests zijn wel een beetje betrouwbaar? Vraag het liever voordat ik weer dezelfde haal. Het kan idd ook een lange cyclus zijn even afwachten nog.
Wat jammer dat je negatief hebt getest ! Ik zou ook even een andere test halen. Heb zelf niet zulke goede ervaringen met de etos test. Die bleef namelijk echt helemaal wit terwijl ik met de kv 2v5 en cb al duidelijk positief testte. De kv 2v5 vind ik ook niet super meer sinds de nieuwe verpakking. Al 2x vals positief mee getest en dan heb ik het echt niet over een vaag tuur streepje. Zou als ik jou was, gewoon een cb halen. succes!
clearblue met indicator zijn gevoelig, maar duur. Ik heb wel goed ervaringen met de 2 voor 5 euro test van de kruitvat, zelf niet vals positief mee getest.