2 x menstruatie in 1 maand eisprong ook 2 x?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimsasjel, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi dames,
    misschien dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik ben eerst 2 maanden niet ingesteld geweest.
    Nu ben ik in februari ong. Geweest en begin maart. Dit alles binnen 4weken.
    Nu vraag ik mij af heb ik dan ook 2 x een eisprong gehad.

Ben erg in de war. Wil ook nog niet beginnen met mn pil nu mn hormoonhuishouding zo over hoop ligt.
    En aangezien we na de zomervakantie wilden klussen denk ik ook dat ik niet meer start hahaha

hopelijk hebben jullie voor mij meer informatie of hebben jullie het zelf meegemaakt.

Groetjes kim

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik geloof dat een bloeding niet perse betekent dat je automatisch een eisprong hebt. Maar qua periode zou het prima kunnen natuurlijk, een cyclus van 4 weken is gemiddeld :).

3. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nog niet opnieuw ongesteld geworden, vraag me af of het raak is. Kan pas vanaf 28 april testen, dus we zullen het zien. Maar zenuwachtig ben ik wel!

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Spannend, succes :)!

5. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Dankje!!! Ben dit helemaal niet gewend jo. Heb al 2 kids, me zoon wist ik pas van na 12 weken ( bleef gewoon ongesteld) en me dochter was ik 2,5 wk gestopt met de pil en direct zwanger! Dus dit is echt nieuw voor mij!

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hopelijk duurt het deze keer dan ook niet zo lang voor je. Wat fijn zeg, dat het de vorige keer zo lekker snel ging!

7. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Ja eigenlijk 2 cadeautjes die ik nooit meer zou willen missen hahaha

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Kan ik me voorstellen :).

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk eerder dat je een ovulatiebloeding en een menstruatie hebt gehad ipv 2x menstruatie.

Sommige vrouwen bloeden namelijk ook rond hun eisprong.

10. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Ok nooit geweten!

11. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nou dilemma nummer 2. Heb getest met de Trekpleister test waar je een + mee krijgt.
    Nu is deze niet direct duidelijk. Dus viel weer in slaap, na 3 kwartier schrok ik weer wakker en wss hij positief!
    Kan ik er vanuit gaan of word ik weer misleid HELP!!!
    Zal zo nog een foto plaatsen als het lukt

Groetjes kim

12. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    20130427_074558.jpg

Niet erg duidelijk maar als je goed kijk zie je het lijntje. In het echt is hij veeeeeel duidelijker ;)

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    20130427_091343.jpg

Hier een betere foto

14. migske

migske Niet meer actief

Hallo :)
    Ik breek even in haha ik zie ook wel iets spannend! Morgen of overmorgen nog een test doen zodat als hij idd posi is donkerder word.
    Spannend hoor en heel veel succes :)ik blijf even meelezen ;)

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Dankjewel!!!!
    Ben op van de zenuwen, durf nog nietblij te zijn omdat ik m eigenlijk te laat had afgelezen. Maar dit is absoluut geen indrooglijn :$

16. migske

migske Niet meer actief

Ja dat snap ik ! Dat zou ik ook zijn hoor! Ik zit nu volop in de 3e ronde haha eergister een posi ovutest met smiley gehad van clearblue...dus toe ook geklust dus zit nu op wachtbankje...mn banner klopt dus niet helemaal haha:$
    Ik ga voor je duimen meid! Anders een cb digital doen met indicator van weken?
    Liefs!

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nou weet precies dat als hetzo is, ik deze maand zwanger ben geworden. Had gister een feestje en vannacht thuis gekomen, dus hoop dat hij morgen 2x zo
    Is. Ga ook voor jou duimen, dat wachten is ook zo frustrerend. En dan zeggen mensen tegen me waarom wi je nog een kindje.je heb er al twee, maar wil gewoon nog graag een kersje op de taart. Niets mis mee toch

X

18. migske

migske Niet meer actief

Hihi das leuk dat je dat weet! Hoop dat het erg passievol geweest is :)
    Ik hoop echt met je mee! En wat maakt het uit dat je nog een wondertje wil? Het blijft de zelfde wens als meiden die voor de 1e gaan hoor vind ik :) is dus absoluut niks mis mee. Ja wachten is echt heel irritant..heb erg last van ontpillen gehad dus dacht de 1e 2 maanden al dat het raak zou zijn grrrr:x maar ja ook niet gek dat mn lichaam van slag was na 16 jaar de pil....heb wel op de juiste momenten geklust nu maar ja dat was de vorige ronde ook....:( we wachten weer af haha maar ik geloof niks meer van mn lijf whahaha:p

19. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Haha vertel mij wat. Ik was 2 maanden niet ongesteld geworden daarna werd ik 2 weken lang en om vervolgens een week daarna weer te zijn. Wat een drama. Nu hopen op positief nieuws / streepjes Haha

20. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nou denk niet dat ik positief ga testen. 2 tests waren gewoon weer negatief en vandaag enorme kramp in me buik. Tot nu toe geen bloed of wat dan ook maar verwacht dat dit elk moment doorbreekt.
    :( hopelijk keert het tij en is de kramp zo weg!

groetjes kim

Deel Deze Pagina