Pff ik moet ff wat delen met jullie.... Wij zijn vorige week bij de gyn geweest omdat we graag een kindje willen.maar het nog niet lukt. Nu moest ik bloed laten prikken voor onderzoek en mijn man zou vandaag sperma moeten inleveren. Maar dat is helaas niet gelukt....Het lukt hem niet om onder druk te presteren ach echt zo sneu..hij doet zo ontzettend zn best het huilen stond hem nader dan het lachen(bij mij ook hoor.) Maar ik heb geprobeerd sterk te zijn natuurlijk merkte hij dat ik het bale vond maar ik heb hem heel duidelijk laten weten dat meer dan zn best doen dat hij meer niet kan doen. Wij hebben al gemerkt dat het heel moeizaam voor hem is als er moeten bij komt kijken,zodra hij weet dat ik een positieve ovulatie test hebt lukt het hem vaak ook niet dus ik zeg niet meer wanneer hij positef is en dat werkt!! Maar goed voor onderzoek is wel sperma nodig..heeft iemand hier ervaring tips voor ons??
Uhm... kon jij hem niet een handje helpen? Zeg maar? Of mag dat niet? (geen idee hoe dat er aan toe gaat daar )
Jeetje wat vervelend voor jullie beide..Zijn jullie al lang bezig ? Misschien dat je wat in je lingerie voor hem kan dansen of een romantisch/erotisch filmpje opzetten? Ik zou het eigenlijk niet weten.. Succes in ieder geval!!
Mmm dat is dan wel heel erg lastig en ik vind het ook erg zielig voor je man! Hij kan er natuurlijk ook niks aan doen. Het enigste wat je misschien kan proberen is gewoon vrijen en op het moment dat hij vrijwel klaarkomt snel het potje eronder? Het klinkt heel erg stom maar als het helpt??
Ohhhhh ik dacht dat hij daar ter plekke een potje moest vullen. Sorry, verkeerd begrepen!! Blijft een lastig probleem.
Wat ontzettend naar voor jullie. maar schaamte is nergens voor nodig want hij zal echt niet de enige zijn. Ik zou een potje klaarzetten in de slaapkamer en als jullie 'spontaan' bezig zijn (zoals hiervoor al gezegd) het dan proberen op te vangen. En heb je tips gevraagd bij de gyn? Misschien dat die wel ideeen heeft?
Wij hadden dit probleem ook, gewoon samen gezellig gedaan en op t moment potje erbij. Ook grapjes gemaakt of er geen assistente kon helpen pfff werden er ook wat melig van. Niet schamen hoor, komt vaak voor! Daarom zijn wij nu na alle onderzoeken ook ff klaar met ziekenhuizen. Ff no stress.
Dat mag dus niet, de penis moet schoon zijn en net gewassen. Het enige wat in het potje mag zitten is sperma en geen andere lichaamssappen want dan krijg je een verstoorde uitslag. Misschien moet je man er even aan wennen. En kan je met het zh afspreken dat jullie zodra het een keertje wel lukt het komen brengen. Dus geen datum afspreken maar gewoon meerdere potjes vragen en af en toe proberen op een ochtend. Lukt het dan is dat mooi, lukt het niet dan mss de volgende keer. Dat haalt mss de druk er wat af. Het potje moet binnen een uur na zaadlozing op lichaamstemperatuur in het zh zijn...dus je kan het niet savonds gezellig maken, opvangen en smorgens heen brengen. Lastig, maar je man is niet de enige! Het zal uiteindelijk wel een keertje lukken.
ik laat mijn man altijd alleen met een filmpje aan een uur voordat we naar de gyn moeten dan kan die zich 3 kwartier opwarmen zeg maar en latste kwartier even zijn best doen. ik ben er iig niet bij alleen wat acteurs succes hoop dat het lukt
bedankt voor jullie reacties!! Ja dit was de eerste keer dat we hier mee te maken hebben...we hebben een afspraak moeten maken om het potje te brengen. en idd mag max 1 uur oud zijn en aangezien we min 20 min moeten rijden voor zh...dus moet allemaal snel snel... Maar goed we wachten even af..we hebben zoiezo afspraak bij gyn dan horen we zoiezo de uitslagen van mij en bespreken we het probleem...proberen even los te laten.....
Wij hebben er ook last van, niet in het zh haha, maar wel in de vruchtbare week. Mijn vriend doet zo zijn best maar heeft moeite met 'presteren' onder druk. Hij wordt dan prikkelbaar, de hele romantiek is er wel af hoor dan.. Ik vind het ook echt heel vervelend maar heb er tot nu toe nog niets op gevonden. Ja idd niks zeggen bij een positieve ovutest.. Maar hij voelt dat ook wel aan. Succes en als je er iets op hebt gevonden laat het horen, misschien helpt het ons dan ook..
Wat vervelen... En natuurlijk niet handig maar de druk word zo groter natuurlijk omdat hij ervan baalt en word de drang om te presteren misschien alleen maar groter Misschien kun je hem beter niet vertellen wanneer het " de " beste tijd is zodat hij de druk minder voelt.. Het moet ook natuurlijk ook een beetje gezellig blijven hihi Succes..
Wij hebben toen ook een potje moeten brengen, moest in de ochtend en ook een uur oud.. Mijn man zit op de vrachtwagen en begint elke dag om 6 uur.. Dus hij moest om 5 uur smorgens zijn kunsten half slapen laten zien... En ik om half 6 richting ziekenhuis... Pfaff drama!
Hebben wij ook mee gemaakt! Wij hadden iig het advies om binnen het half uur het in te leveren!! Wat betreft "je mannetje helpen" lukt het niet met je mond en vlak voordat het zover is dat je stopt zodat hij de rest kan doen? Zo is het ons ook gelukt. We hadden van tevoren gevraagd of dit mocht en was geen probleem. Heel veel sterkte iig ik weet precies hoe het voelt en het is echt NIET leuk!!!!