Deze waren van gisteren en vandaag. Wel duidelijk verschil maar nog niet heel erg. Ben overigens nog wel 1 dag voor mn eigenlijke menstrustie. Groetjrs kim
Hoi Kim, Ik zie ook verschil... Spannend hè! Ik denk dat je toch nog even moet wachten. Ik denk dat je wel zwanger bent, aangezien de eerste test een kruisje vertoonde. Het kan zijn dat de laatste test minder gevoelig zijn. Bij die van vandaag zie ik ook een licht streepje. Ik ben dan ook professional op het gebied van naar zwangerschapstesten staren, haha Hoe voel je je verder dan? Ik had toen ik zwanger was van mijn eerste ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Menstruatie krampen en gevoelige borsten. Toen ik 3 dagen overtijd was had ik getest en ook zo'n vaag streepje waar je niks van kunt zeggen. Toen 4 dagen later een super positieve test! Wie weet is dat bij jou ook het geval. Vanmorgen keek ik weer op een omowitte test van mezelf. Nu al 5 dagen overtijd en nog niks... Heel raar... Was jij de laatste keer dan echt ongesteld? Of was het heel licht?
Hoi, ik voel me met vlagen beroerd. Hongerig en giga pijn in me borsten. En knapperig in me buik. Moet nog 1 dag voor ik ingesteld zou moete worden en ook staren kan ik als de beste haha. Hiervoor was ik in 1 maand 2x ongesteld en daarvoor 2 maanden niet. Had toevallig die oude test van gisteren gevonden dus ging ze samen vergelijken. Durf gewoon niet te hopen Zal ook voor jou duimen op snel een positieve test!!! Van Groetjes kim
Hoi anlis, we zullen het zien. Binnen nu en 2 dagen zou ik t moeten worden, zo voelt het ook Groetjes kim
Steeds kramp maar geen bloedig, hoop dat het weg blijft maar heb er een hard hoofd in! Fijne dag dames x
Ik heb die krampen ook gehad en die zijn nu al een paar dagen weg. En nog steeds niet ongesteld. Dus het zegt niks denk ik. Het klinkt misschien een beetje goor, maar ik heb de laatste dagen meer last van cervixslijm. Herkent iemand dat? Ik ben nu al 6 dagen overtijd en ik test telkens negatief...
Nee niet meer na die bovenste ik wacht tot morgen. Heb ook 1x dat dikke slijm gehad met een heel minuscuul strengetje bloed ertussen daarna niets meer. Ik hoop zo dat ik morge goed test!!! Zit echt in de rats erover. Wanneer ga jij weer testen? Groetjes kim
Ik durf niet meer te testen... Ik ben bang dat mijn hele cyclus op de hobbel is. Ik ga proberen een weekje te wachten. Als dat lukt. Haha Ik hoop dat jij morgen positief test! Die onzekerheid is echt vreselijk.
Zo snel mn bed uit testje kopen, ben op van de zenuwen .net een klein kind in de speelgoedwinkel. Hopelijk zie ik vandaag dan eindelijk die mooie lijn!
Ik kwam net thuis, en ik keek nog even naar mijn test. Ik zie een soort van schaduwstreepje! Ik durf er nog niet van uit te gaan, maar dit had ik de dagen ervoor niet. Als ik de test buiten tegen de zon in hou dan zie je de streep helemaal doorschijnen. Mijn vriend ziet het ook. Spannend!!! Ik ga nu gelijk naar de winkel zodat ik morgen weer kan testen.
Ahhh spannend, bij mij nogsteeds enkel helder slijm (sorry ) Hoop het voor je!!!!! Ben super benieuwd wat hij morgen doet bij je de test!
En michelle alweer een nieuwe test gedaan? Ik durf niet, ben bang voor een teleurstelling Groetjes kim