Ik kwam hier een maand geleden binnenrollen omdat ik dacht 'per ongeluk' zwanger te zijn, wat ik niet bleek, maar wat wel enorm veel twijfel en 'kriebel' in gang zette... Inmiddels ben, enorm snel en toch een beetje expres onvoorzichtig wèl zwanger! Ben er een beetje beduusd van. Het moet nog een beetje landen geloof ik... Heel spannend, zo'n tweede keer met al een superlief peutertje in huis. En ergens zit een stemmetje in mijn hoofd wat zegt: 'wat heb je nou weer gedaan?!'. Gelukkig ebt dat stemmetje wel redelijk weg geloof ik... Nou ja, zwanger dus! Hoera! Esther
Hey super. Gefeliciteerd. Dan lopen we haast gelijk op. Heb wel een beetje hetzelfde gevoel hoor. Zo iets van ... okee en nu ben ik zwanger. SPANNEND
Bedankt voor jullie reacties! Leuk om gelijk op te lopen! Mijn dochter is nu ruim 2 en net 3als het baby'tje komt.
hoi allemaal, ik ben hier al een tijdje omdat ik bezig ben zwanger te worden. en weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. allemaal gefeliciteerdhier liefs gwenda
gefeliciteerd met je zwangerschap lekker is dat he als je het net weet, zo onwerkelijk nog, ik bleef maar naar die streepjes kijken haha