help!!wie o wie heeft verstand van ovulatietestjes??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kk82, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kk82

kk82 Lid

6 nov 2009
    5
    0
    0
    hoi lieve allemaal
    Ik zit met het volgende, ik ga deze aankomende maand beginnen met de ovulatietestjes van babyboomshop.Mijn vraag is hoe werken ovulatietesten eigenlijk stel je test positief hoeveel dagen om te klussen heb je dan nog , en moet je pas beginnen met klussen als het streepje even donker is al het c tester of donkerder???wel heb ik een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, en ga straks ronde 4 in van het klussen.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen,
    alvast bedankt en iedereen ontzettend veel suc-6:)

liefs kitty

2. 123

123 Niet meer actief

Als je positief test dan heb je je eisprong binnen 24-48 uur. Kijk op het schemaatje die erbij geleverd word wanneer je het beste kan beginnen met testen. Ik test meestal 's middags en 's avonds zodat ik 'm niet kan missen. Klussen kun je het beste ervoor doen, op de dag zelf en voor de zekerheid nog even daarna. De test is positief als de 2 streepjes even donker zijn.
    Succes!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd van te voren al klussen, met de positieve test ook, en ook erna....kan nooit kwaad.

bij mij is de eisprong meestal binnen de 24 uur na de "knal"positieve test...echter de laatste paar rondes heb ik 4-5 dagen pos. testen gehad!

Deel Deze Pagina