2 x (ochtend urine) indrooglijntje na afleestijd ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door denise5, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik vind het ook indroog lijntjes. Misschien als je het niet zeker weet naar de huisarts gaan.
    En als je niet zwanger wilt worden zou ik ook zorgen voor een goeie anticonceptie. Dan heb je dit gedoe ook niet.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Staat dit topic hier nu nog?

Ha ha...moet bijna een record zijn.

Zijn er ook nog moderators actief? ;)Bewaren

3. denise5

denise5 Lid

10 jan 2017
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een vraag en heb daar van sommige mensen netjes een normaal antwoord /mening op of over gekregen ... heel fijn ..
    En voor de conclusietrekkende , afzeikende mensen ..... get a life !!
    You think you know but you dont know SHIT ... en ik ben ook geen verantwoording schuldig aan jullie.... adios

Wilde dit topic al verwijderen maar moet ff kijken HOE

4. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Volgens mij mis ik iets, maar ik vind helemaal niet dat je afgezeken wordt! Volgens mij denkt iedereen met je mee en slechts 1 persoon begint over anticonceptie omdat je niet zwanger wilt worden. (En dat is inderdaad een reactie waar je niet op zit te wachten, dat snap ik!). Maar verder word je toch niet afgezeken? Beetje jammer dan zo'n 'agressieve' reactie van jou:). (Bedoel het niet aanvallend naar jou toe, maar je zorgt er zo voor dat mensen die je graag wel willen helpen niet meer reageren).

Maar goed, ik hoop voor je dat de test negatief is. Ik snap de onzekerheid van die testen. Zo irritatant die indroogstrepen etc. Heb je nog getest? Succes!!

(En degene die zei dat het topic nog niet verplaatst was, bedoelde dit omdat je topic op de verkeerde plek staat, en dat de moderators dat dan voor je verplaatsen. Ze bedoelt niet dat dit topic gesloten moet worden ofzo)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou als je een rel wilt beginnen wordt hij vast wel gesloten...is het verplaatsen niet nodig.

Waar in het topic word je afgezeken?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    #26 Micchan, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    Nou nou, niemand bedoelt het rot en het afzeiken zie ik eigenlijk nergens?
    Je topic verwijderen kan niet, dat wordt maar heel af en toe gedaan vanwege privacy of het onderwerp van het topic (als het niet bij het forum past). Je kunt wel je topic laten sluiten, daarvoor kun je op het driehoekje rechtsbovenin bij je bericht klikken en melden dat je het topic wil laten sluiten.

Ik hoop dat je testen negatief blijven en dat je gauw ongesteld bent. :)
    edit: Voor de mensen die niet het hele topic lezen, omdat ze dat wil dus, niet omdat ik een kreng ben. :p

7. Ballon

Ballon Niet meer actief

Eeeh.. waar wordt je precies afgezeken? Ik dacht serieus dat ik een paar pagina's gemist had..?

On topic. Ik snap dat je twijfelt gezien die gekke menstruatie plus die klachten en dan ook nog eens zulke testen.
    Dit zijn echter van die testen die en indrooglijntkes geven en een heel licht lijntje wanneer het papier nat wordt en het blauwe voor gedrukte lijntje heel licht erdoor komt. Heel vervelend! Wanneer je wel zwanger was geweest dan had je echt al wel duidelijker moeten testen hoor :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nog maar even rechtstreeks naar een moderator een bericht gestuurd. Vind het wel erg raar dat niemand het verplaatst.

Ik snap wel dat een moderator een eigen leven heeft maar 2 dagen niet online komen is wel een beetje raar.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina