Ik heb even een vraagje ? Ik ben vorige maand 2 dagen mijn pil vergeten door mijn nachtdiensten .nou ben ik gister ochtend een beetje bruin bloed verloren maar dit heeft niet doorgezet ? Nou las ik dat dit eventueel ook een innesteling kan zijn . Kan dit ? En wat raden jullie aan me ongesteld moet pas over 2 weken komen . Waarschijnlijk staat dit bij de verkeerde onderwerpen maar wist niet waar ik het anders moest zetten . Alvast bedankt
Nou, qua onderwerp zou ik het bij anticonceptie hebben gezet, maar dat terzijde..... Het zou natuurlijk kunnen dat je lichaam van slag is omdat je twee keer de pil bent vergeten. Wanneer ben je ze vergeten? In het begin, midden, einde? En twee achter elkaar of met dagen ertussen?
Maar als je vorige maand je pil bent vergeten, dus in julie, en je moet pas over 2 weken ongi worden....dan was je je pil toch niet vorige maand vergeten of denk ik nu verkeerd?
Vorige maand 2 pillen vergeten en nu bruin bloed verlies... Dan zou ik niet denken dat het komt omdat je vorige maand 2 pillen bent vergeten (bij mij was het zo als ik 2 dagen al wat later nam dat ik de dag er na al bruin bloed verlies had)... Ik weet het niet of het een innesteling kan zijn... Succes er mee
Wat bedoel je met vorige maand? Ben je deze pilstrip 2 pillen vergeten of de vorige pilstrip? Als het de vorige pilstrip was, had je dan wel een bloeding in je stopweek? Of slik je de pilstrips achter elkaar door zonder stopweek? Graag even wat meer duidelijker info, anders kunnen wij er ook niks zinnigs over zeggen.
Was het je vorige strip en ben je daarna ongesteld geworden: Niks aan de hand, is wat spotting. Heb je doorgeslikt, dan heb je het juiste gedaan en is dit gewoon ook wat spotting. Is het in deze strip; Nog steeds spotting, maar wel even voorzichtig zijn met seks hebben.
Als het inderdaad deze pilstrip was en je over 2 weken ongesteld moet worden zou het spotting van je eisprong kunnen zijn.. een innesteling is meestal rond de 5 a 6 dagen na een eisprong
Ik ben ze in de vorige strip vergeten , en gewoon gemenstrueerd . Ik ben ze vergeten zo in het midden .