Gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Orrenzo, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hey hallo,

Even een vraag. Ik ben gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik wel op den duur zwanger willen worden en aangezien ik 34 jaar ben hoor je wel dat dat vrij lang kan duren. Bij mijn zus duurde het 14 maanden. Nu lees ik ook over stoppen met de pil dat je hormonale huishouding dan in de war kan zijn.

Nu ben ik in het verleden wel eens vaker gestopt met de pil als ik geen partner had, maar nooit last gehad van mijn cyclus. was altijd wel regelmatig kon soms 4 weken tussen zitten maar niet buitensporig.

Na de pil ben ik 1x ongesteld geworden en nu in mijn 2e week 3 veegjes bloed gehad (beetje rozig) en nu is het gestopt.. Maar ik voel mij totaal niet anders alleen heel af en toe hele lichte buikpijn..

Ik kan nog geen test halen dus ik vroeg mij af of iemand zich op deze site zichzelf hierin herkent en wat haar ervaringen zijn:)

2. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Als je met de pil stopt kan het even duren voor je weer ongesteld word, dus het kan ook nog even duren.. Maar testen kan nooit kwaad ^^

3. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hallo Reamonia,

Thankss voor je reactie... ik zal idd even een testje halen.
    eind deze week is de planning. Want dan zou ik volgens de kalender ongesteld moeten zijn...

Toch wel heel spannend!!! :p

Deel Deze Pagina