Zou het nou eindelijk zo ver zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jessica018, Oct 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    Hoi iedereen, sinds gister ben ik nieuw hier. Al een tijdje proberen we zwanger te worden maar tot nu toe steeds niet gelukt... altans ik ben nu voor het eerst 3 dagen over tijd! Normaal gesproken kan ik het tot op de dag uitrekenen en ben het dus ook altijd keurig op tijd. Vorige week op een verjaardag vroeg iemand ineens ben jij niet toevallig in verwachting want je straalt helemaal! Ze zeggen dat vrouwen het aan elkaar kunnen zien haha. Ben wel echt kotsmisselijk eni heb enorme eetbuien. Ook ben ik ontzettend moe en plas heel veel. Nou lees ik heel veel dat testen vaak negatief zijn omdat je te vroeg test dus nou zit ik ook te twijfelen. Mn vriend wil het vanavond doen maar ben zooooo bang op weer een teleurstelling. Wat denken jullie, 3 dagen over tijd zou het te snel zijn om een test te doen? Ben best wel zenuwachtig blijft toch spannend!

2. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hey meid...

Als ik jou was gewoon testen! is die vandaag negatief en dan over 3 dagen opnieuw proberen!

Ik heb op de dag van NOD getest en die was positief! :)

Gewoon doen en laat het ons weten.

Liefs,
    Wonder

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    heey een leeftijdsgenootje! ik weet niet of 3 dagen overtijd te vroeg is om te testen. je kan het altijd proberen. ik was zelf ook nog maar een paar dagen overtijd.....

stel dat de test vanavond negatief is, en je blijft de symptomen houden, dan kan je toch altijd nog een test doen?

4. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    hey bedankt voor jullie reactie's! Ook leuk om een leeftijdsgenoot tegen te komen haha! Ik heb zo vaak gedacht dat het raak was maar dan werd ik weer gewoon ongi dus nou extra spannend. Ik ga de test wel gewoon doen vanavond als het idd negatief is over een paar dagen weer proberen. Wonder gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben jij ook al in verwachting Miireii?

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    yupz! al 24 weekjes :D

6. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    ooow wat super! Gefeliciteerd! Draai een duimpie voor me vanavond :D

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    jaaah zal ik doen! en laat het wel ff weten dan! ben ook benieuwd.. weet precies hoe je je voelt haha!

8. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    hihi ja zal ik zeker doen. Dit is ook wel leuk hoor want je probeerd het voor je omgeving toch nog een beetje stil te houden dus eigenlijk kun je er niet echt met iemand over praten! Mn vriend word onderhand gek van me haha!

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    jaah dat had mijn vriend ook! hahaha. en het grappigste was, het was op mijn verjaardag, werd net 21.. mijn vriend (nu mijn man) had me net een aanzoek gedaan (heeeeeel romantisch)! en ik was nog steeds niet ongesteld, had een testje gedaan 'savonds, en jaaaa hoor! :D zwanger! haha ja echt super gaaf, en een dag om nooit meer te vergeten!

10. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    aaaaah super wat lief! Nou ik kan me voorstellen dat dat het een hele geweldige dag moet zijn geweest wat een timing zeg haha! Mijn vriend wil ook trouwen maar dan zal die toch echt op een knie moeten gaan haha dus maar afwachten of hij dat gaat doen!

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    ja ik had het van mijn man ook niet verwacht, want hij is marokkaans, en in die cultuur is dat niet zo van op de knieeen gaan enz.. maar hij deed het wel voor mij :D

ik hoop dat je zwanger bent, zal leuk zijn!

12. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    als dat geen echte liefde is! ja ik hoop het ook het zou wel een grote teleurstelling zijn hoor als het weer niet raak is. Had jij veel kwaaltjes in het begin?

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    hmm nou eerlijk gezegd niet..

ik had wel last van gevoelige tepels, gespannen borsten, maar ik ben totaal niet ziek geweest, ik moest alleen kokhalzen met tandenpoetsen 'sochtends hahaha, maar verder niets. ik geloof dat ik nu meer last heb hahaha

14. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    haha ja dat zal best wel je bent al behoorlijk ver! Heb je al een flinke buik? Het lijkt me met name vervelend met slapen. Ik slaap altijd op mn buik dus dat zal wel even wennen zijn tegen die tijd. Het vreemde is ook nu wanneer ik op mn buik slaap dat het lijkt alsof dr een hadre schijf in mn buik zit het voelt echt vreemd maarja of dat wat te betekenen heeft.... verder ook gevoelige borsten idd en de misselijkheid was vanmorgen weer erger dan gister haha het is niet te hopen dat dat zo door blijft gaan haha. Is je babykamertje al af?

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    ik heb wel foto's in mn album staan, moet je maar ff kieke.. ik sliep ook altijd op mijn buik, of half op de zij/buik en dat kan nu ook niet meer! ook heb ik gelezen dat op de rug slapen ook niet goed is, dus moet ik nog maar ff wat anders verzinnen dan.
    die harde schijf voelde ik in het begin ook, was zo'n vreemd gevoel!

en wat de babykamer betreft, wij gaan nog eerst verhuizen 23 december. dan krijgen we de sleutel, dus dan kan ik pas mijn kamertje gaan maken! vind ik wel jammer, wil er het liefst nu al aan beginnen haha.. maar das nog ff afwachten. wel heb ik het kamertje bij mijn vader staan, nog niet inelkaar gezet, maar als het eens eerder zou komen dan kan het hier zo opgezet worden... naja laten we dat maar niet hopen.

16. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    nee idd, maar kan wel begrijpen dat je zo snel mogelijk aan de slag wilt! Ik zie dat je uit enschede komt blijf je daar ook wonen? Ik zal ff kijken bij je foto's ik probeer hier nog een beetje handig in te worden haha snap er af en toe niks van hihi. WHOOOOOH het begint te haggelen! Ze komen zowat dwars door mn ramen heen hahaha. Heb je trouwens hyves? Daar heb ik wel foto's op staan namelijk. Wij wonen nu nog in een 2 kamer appartement maar wel behoorlijk ruim dus voorlopig ruimte zat. Maar als de kleine anderhalf is dan willen we wel voor wat groters kijken. Laat me even weten of je hyves heb!

17. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    ONWEEEEEERRR

18. Jessica018

Oct 15, 2008
    50
    1
    8
    schijt 7 kleuren hahahahaha

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    ja wij blijven in enschede wonen.. kom zelf uit losser, klein dorpje haha maar ben wel blij met enschede! hier is het nog droog! ik heb hyves! zal je ff een pb sturen met de link ;)

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    gelukt haha :p

Share This Page