mijn dochter van 3,5 heeft koorts en ik heb op dit moment alleen zetpillen tot 1 jaar van 120 mg. Voor haar leeftijd mag ze 240 mg hebben. is het erg als ik nu 2 van 120 geef in 1 keer? ze heeft ook een antibiotica gekregen voor haar oorpijn vandaag. ik denk dat het geen probleem is om en antibiotica te gebruiken en een paracetamol?
ik zou 1 doen. en als je na een tijdje merkt dat het niet hielp, dan pas nog 1. hier vinden ze zetpillen echt niet fijn, en 2 na elkaar lijkt mij zelf ook niks.
ik zou er 2 geven maar wel met een tussen pauze Hier ook een zieke momenteel, zometeen naar de huisarts want ze hoest tot overgeven aan toe..
ik zou er zeker geen 2 direct achter elkaar geven, maar wel de ene even de tijd geven op te lossen zeg maar voordat je die andere geeft, maarre misschien is die van 120 mg wel genoeg voor de kleine en hoeft hij niet persé een 2e zetpil? als je zelf de deur niet uitkunt zou ik kijken of er niet iemand in de omgeving is die bij de dichtsbijzijnde winkel wat 240 ers kan scoren of de apotheek bellen, uitleggen hoe en wat, en dat je niets in huis hebt, niemand in je omgeving die ze kan halen en vragen of ze tijdens het bezorgen bij jou een doosje zouden kunnen bezorgen. het ik hier ook wel eens aan de hand gehad, en dat is nooit een probleem geweest. gr.sjaan