Hoi, Wie van jullie heeft het creme-witte spuugdoekje met blauwgeruit randje van Nutrilon uit de blijedoos ontvangen en doet daar niets mee? Ik vind ze super handig tijdens het voeden en zou er graag een aantal extra willen hebben. Nutrilon zelf wil ze niet verkopen, dus ik hoop dat jullie mij aan een aantal doekjes kunnen helpen? Ik ben uiteraard bereid om een redelijke vergoeding te betalen. Ik hoor graag! Groetjes, Shareeza
ik heb er 1 voor je liggen... als je me je adres pb-t dan regelen we het verder wel ... owja ik hoef er niets voor te hebben evt alleen verzendkosten
Ik heb er ook nog 1 liggen! Pb maar, hoef alleen de verzendkosten. Hij is wel uit het plastic en gewassen, maar niet gebruikt.
Je kunt ze wel kopen Bij de apotheek hangen ze bij het merk Bibi, daar hangen die doeken.. Succes! Er staat op i love papa
jullie bedoelen dat grote doekje om over je schouder te hangen of niet? Want die grote daar doe ik niets mee en mag to of als zij er genoeg heeft iemand anders zo van me hebben.
ik heb toendertijd nutrilon gemaild met de vraag of ik er een paar kon kopen. Toen kreeg ik er 2 thuis gestuurd!
Heb ik ook gedaan en ze gaven aan dat ze dat niet konden doen. Misschien zijn er zoveel geweest die dat hebben gedaan, dat ze het niet meer willen opsturen.
ik heb er 2 aangezien wij 2 dozen mochten ophalen. Maar ik zal ze niet gebruiken dus mocht er nog iemand er 2 willen dan graag een pb-tje!