hallo allemaal, onze dochter is 20 maanden en ik vroeg me af, tot wanneer jullie de zitverkleiner in de stokke tripp trapp kinderstoel hebben gebruikt ik heb namelijk het idee dat ik de zitverkleiner er wel een keer uit kan halen, maar gebruik ik de beugel dan nog wel, en zo ja tot hoelang? anders valt ze er natuurlijk uit of verkopen ze ook een soort gordel zodat ik haar anders vast kan zetten? ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt! groetjes Lisa
De zitverkleiner is er hier al ruim een half jaar uit, paste niet meer. Toevallig heb ik vorige week ook de beugel eruit gehaalt en zit hij nu los
Neem aan dat ze er met 20 maanden toch niet meer vanaf valt zonder beugel??? Al heeft hij hier nog wel tot net voor haar 3e verjaardag erop gezeten, aangezien het zo'n beweeglijk type is die niet goed stil kan zitten. Maar nu gaat het super goed! Gewoon proberen!
Wat bedoel je met zitverkleiner? Zo'n kussentje? Die hebben wij nooit gebruikt, haha. Een opgerold dekentje of een kussentje in d'r rug aan het begin. De beugel houden wij nog even erop zitten, zo weten we zeker dat ze blijft zitten tijdens het eten. Ze houdt er namelijk erg van om te gaan lopen tussendoor. Bij nichtje net iets na de 2 jaar eraf gehaald. Daar gaat onze dochter ook gewoon zelf op de stoel zitten.
Denk dat we met 20 maanden de tripp trapp als gewone stoel zijn gaan gebruiken, het erin tillen werd een beetje zwaar voor m'n rug en nu klimt ie zelf op de stoel...ideaal.
een zitverkleiner?? Hier zit ze gewoon zonder zo'n kussen. Veel te veel schoonmaakgedoe en ze zit prima.
Zitverkleiner heb ik al zeker een jaar geleden opgeruimd! Beugel is nu een maand of 3 uit de stoel, maar dat was meer om te zorgen dat ze aan tafel bleef zitten.
bij onze dochter hebben we rond 1,5 jaar alles van de stoel afgehaald, ze wilde zelf erop en eraf klimmen, en op sommige momenten zat ze zelfs op tafel en kon dan niet meer terug vanwege de beugel op de stoel, toen alles eraf en nu klimt ze zelf in de stoel en er weer vanaf...
De verkleiner is er hier sinds een aantal weken uit. Ik heb wel een gordeltje van de prenatal erin zitten, zodat hij ook daadwerkelijk blijft zitten zolang ik dat wil . Maar dat gordeltje heb ik er al een jaar ofzo inzitten, vanaf het moment dat hij ging staan in zijn stoel. Maar zonder verkleiner werkt hier prima, scheelt een hoop gesjouw!
Hier al vanaf dat hij 10 maand oud was toen paste mijn rolmopsje niet meer vanaf toen alleen de beugel...
Hij zit er hier tijdens de maaltijden nog op, omdat onze dochter een ongelooflijke draaikont is. Tussen de maaltijden door gaat ie er al maanden af. Overigens kon onze dochter al zelf op de stoel klimmen toen alles er nog standaard op zat! Klom gewoon over de beugel heen!
Al met een maand of 13/14 onze dochter paste er nog makkelijk in maar mevrouwtje vind zelf doen veel leuker En dat is altijd goed gegaan.
Ow is dat een zitverkleiner ja? Ik dacht gewoon een kussentje zodat t niet zo hard zit en ik vind het zo leuk staan dat printje hahaha. Hier zit hij er dus nog in beugel laat ik ook mooi nog even zitten zo kan ze tenminste niet zomaar van tafel.
Hier is dochter 2 jaar en 4 maanden en de 'verkleiner' zit er nog steeds in, beugel ook ervoor, rugleuning ook alleen het leertje tussen d'r benen niet... Heb destijds een heel mooi kussentje laten maken van tafelzeil met d'r naam erop enzo. Echt zo ontzettend leuk dus zolang het past blijft 'ie erin zitten! Dochter vindt het nog prima en het maakt lekker makkelijk schoon!
ik heb hem er vorige week af gehaald. De rugleuning en bekleding zitten er nu alleen nog op. Gaat prima. Hij klimt er nu zelf op en af. Scheelt mij weer tilwerk...