Aaaaahhhhhh!!!!!!! We zijn er nog steeds niet uit! Een hele tijd geleden heb ik hier al een poll geplaatst met de kanshebbers, met veel nuttige reacties, en uiteindelijk hadden we wel een shortlist: Oscar, Tobias en Ruben. Oscar vind ik helemaal geweldig, maar mijn man kan hier nog steeds niet helemaal enthousiast over worden. Tobias vinden we allebei leuk, maar misschien toch net iets te lang en iets te hockey. Ruben vinden we allebei een hele mooie naam, met als enige bezwaar de populariteit. Uiteindelijk hebben we een soort van besloten dat we een naam niet alleen op populariteit wilden afwijzen en dat het dus maar Ruben zou worden. Maar echt laaiend enthousiast ben ik nog steeds niet . Dus ik zit toch weer te zoeken of we iets over het hoofd hebben gezien en nieuwe opties te bedenken. Ik dacht o.a. aan Tijn, Thijmen en Tom. Wat vinden jullie van deze 4 opties de leukste? Ook icm met David.
Ik vind Ruben, Thijmen en Tom leuk! Ook icm met de naam van je oudste. En ik zou een naam niet per sé afkeuren om populariteit. Als het voor jullie de mooiste naam is, go for it Simon, Nathan, Samuel, Lucas en Maxim zijn misschien nog wat opties!?
Simon, Nathan en Lucas stonden ooit ook op ons lijstje, maar om verschillende redenen afgevallen idd. Dus je schat onze smaak wel goed in iig
Gewoon Ruben, hartstikke leuk! Ik had precies hetzelfde als jij paar weken voor de bevalling, en ben erg blij dat ik gewoon bij de eerste keus ben gebleven .
David en Thijmen vind ik het mooiste samen! Al vind ik Tijn de leukste naam. Ruben vind ik persoonlijk echt niet mooi.
Ja, maar dat is t juist: we hebben helemaal niet echt een eerste keus, we zijn echt dmv afstrepen op een naam gekomen, en daarom twijfel ik zo erg . Mijn man wordt er gek van!
Ik vind Tijn de leukste uit jou rijtje, al vind ik hem icm David minder. David is zo stoer en Tijn meer lieflijk. Zo op het gezicht vind ik David en Tobias een erg leuke combi!
Ik ben gegaan voor Tijn, alhoewel ik Thijn mooier vind. D.avid en T.hijmen, is leuk samen maar niet mijn stijl D.avid en R.uben, wordt wel een beetje Bijbels zo, misschien vind je dat wel erg leuk, ik stiekem wel een beetje.... D.avid en Tom, Mwah... Ik vind Tom er een beetje TE simpel bij. D.avid en T.ijn/Thijn Ja dit is helemaal mijn stijl! Suc6! Komt vast goed!