Zit vandaag op 12dpo, beginnen testen op 10dpo, maar, zou die streep niet al duidelijker moeten zijn voor 12dpo??? Op 10 dpo heb ik ook een positieve clearblue digital gehad. Maak me toch wat zorgen
normaal verdubbeld de hcg om de dag.. als ik jou was zou ik proberen om er een dagje of 2 tussen te laten, en om dan nog eens te testen.. zo maak je jezelf alleen maar gek meis...
Bij mij was er ook niet veel verschil tussen 10dpo en 12dpo. 14dpo was dan wel erg duidelijk! Bijna KNAL. Je hoeft je niet ongerust te maken
Voor nu ziet het er goed uit. Ik zou overmorgen weer opnieuw testen, dan moet het streepje donkerder zijn. Zelf merkte ik aan de symptomen dat het wel goed zat, die werden ook steeds erger. Suc6 met wachten!!
Intussen zijn we 4 dagen verder en dit zijn de testjes van de afgelopen dagen. Ze zijn donkerder dan die ervoor, maar nu precies al 4 dagen ongeveer gelijk? :s
Nee hoor, vind die laatste wel donkerder. Meid, stop met testen! Je maakt jezelf helemaal gek, je bent gewoon zwanger.
Hartstikke zwanger.... Hij hoeft ook niet donkerder te worden hoor....werd tie bij mij ook niet. Lekker genieten en stoppen met testen.
hij is wel donkerder geworden hoor. niet meer testen nu wordt je alleen maar onzeker van je bent zwanger!