20+0 pijnlijke baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Papallona, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik heb sinds een tijdje het gevoel dat mijn baarmoeder pijn doet. En dan vooral aan de onderkant en bovenkant (beeje de rand van de baarmoeder lijkt het haast. Het is echt een zeurend gevoel... ik ben bekend met bekkenklachten (stuitje), en de banden aan de voorkant waren te soepel volgens de bekkenfysio waardoor ik dus wel wat rugklachten kom krijgen. Nou heeft ze dit (eh) gemasseerd(?). Dus wert niet of die klachten ook daar vandaan kunnen komen?
    Maar het voelt niet fijn. Voel her ook als ik ga zitten of staan, of we tegenaan druk.

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Helaas niemand? Ik eb nu ook dat plassen enorm zeer doet, als ik maar een beetje druk Zet dan doet het echt zeer. Moest net naar het toilet voor een grote boodschap (sorry) en dit was gewoon niet te doen. Enorm zeer! Ik moest strompelend terug naar de bank en nu op de bank doet er ook zeer! Het lijkt wel iets minder te worden...

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Laat even je urine nakijken op een blaasontsteking...

Evt op de HAP als het niet te houden is

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb vorige week getest op blaasontsteking... een enorm drama was het.
    Vorige week woensdag: urine bij huisarts: heel iets bacteriën gevonden maar niet genoeg om een blaasontsteking te noemen en geen antibiotica.
    Vorige week zaterdag: urine bij hap vanwege koorts en slecht voelen). Toen kwam er wel wat uit. Heb antibiotica gekregen en urine op de kweek gezet.
    Afgelopen maandag: voelde me heel slecht en ben opnieuw nar huisarts gegaan. Ze gaf me een andere antibiotica omdat ik ook koorts had. Weer urine getest en deze was schoon (Huh... zo snel?)
    Afgelopen donderdag: gebeld voor uitslag van de kweek en er was geen bacterie gevonden...

Dus heel vreemd.....

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Misschien ben je te druk...je baarmoeder geeft zelf aan wat nog mogelijk is qua drukte en beweging.
    Een zeurend gevoel is een teken dat je een stapje terug moet nemen.

6. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Ik heb er ook last van. Als ik op wil staan uit een stoel of bank moet ik heel langzaam doen en loop ik kreupel weg. Als ik eenmaal even loop gaat het wel weer maar is heel zeurend en pijnlijk... heb helaas geen tips want moet er zelf ook nog mee naar de vk

7. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Heb jij het ook als je naar het toilet moet? Ik moest net echt strompelend terug en na een tijdje liggen was het beter!

Deel Deze Pagina