20-11-2008 Mijn kleine, grote beer Ties*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door cindy1981, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lieve papa en mama van Ties*,

Ik wens jullie heel veel sterkte en met het verlies van jullie zoontje Ties*.
    En ik hoop dat jullie snel een broertje of een zusje voor Ties* mogen verwachten...

Dikke knuf Naatje

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lieve papa en mama van Ties*,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, maar ook gecondoleerd met het verlies van zo'n lief manneke.
    Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe om dit verlies te kunnen dragen!
    En ik hoop dat Ties* snel een broertje of zusje krijgt.

Liefs

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat verschrikkelijk. :cry: :cry: :cry:
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte en kracht toewensen.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    hey lieffie,

ook ik wil jullie nogmaals echt heel erg veel sterkte wensen.

Ik vind je helemaal niet zweverig hoor, meis. Ik vind het juist super dat jullie mooie, lieve kleine Ties* je heeft opgezocht om je te vertellen dat hij het heel erg leuk zou vinden als er een broertje of zusje bijkomt.
    Echt heel bijzonder. Is een teken dat jullie Ties* een heel bijzonder ventje was, waar jullie echt trots op mogen zijn (maar dat zijn jullie ook).

Ties* zal dan ook heel erg goed op zijn broertje/zusje gaan passen. Dat weet ik zeker.

Dikke knuffel,

Patriica

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heel veel sterkte

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    heey meis..

ik vind het vreselijk wat jullie gebeurd is.. ik wil julli heel veel sterkte wensen.. en ik hoop dat er gauw een broerjte/zusje mag komen voor ties!

Liefs Lotus1981

7. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Ties* zal altijd bij jullie zijn.

8. winter15

winter15 Niet meer actief

Lieve Cindy,

Heel dapper om je verhaal te vertellen, heel veel sterkte voor jullie met het grote verlies van jullie mooie mannetje Ties*

Liefs Sanne

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    heel veel sterkte.... Kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen voor jullie... Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie een manier vinden om dit verlies te dragen.

10. pjduchiene

11 dec 2008
    56
    0
    0
    mama
    rotterdam
    Met pijn in mijn hart heb ik je verhaal gelezen er zijn geen woorden
    die jullie verdriet kan weg nemen en ik vind jullie kanjers dat je dit met ons deeld ik hoop dat je wens uitkomt en jullie nog een mooie en gezonde baby mogen krijgen

veel liefs patricia

11. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Lieve Cindy,

Knap dat je hier je verhaal hebt verteld. Heel veel sterkte lieverd, en ik hoop dat Ties snel een broertje of zusje krijgt. Hou je goed, en hopelijk hou je ons bij de januari mama's nog een beetje op de hoogte hoe het met jullie gaat.

Knuf Birthe

12. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon. Ik hoop dat er heel gauw een broertje of zusje mag komen.

Dikke knuffel, Amalia (ook moeder van een overleden zoon)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Dit is toch het ergste wat je als ouders kan overkomen, je kindje verliezen. Gecondoleerd met het verlies van kleine Ties en heel veel sterkte!

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meisje wat een verschrikkelijk verhaal, sterkte!

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Sterkte meis!
    Ik weet als geen ander hoe je je voelt...

16. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Heel veel sterkte!
    Ben er helemaal stil van! :(

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hai lieve mensen,

Lief van jullie reacties.
    Het gaat hier wel weer wat beter. Heb een maand na dato een flinke terugslag gehad. Kon alleen maar huilen de hele dag. Heb toen ook ruzie gemaakt met mijn vriend. Helaas zei hij toen denk dat we een volgende kindje nog even moeten uitstellen. Toen storte mijn wereld helemaal in. Ik heb het toen maar geaccepteerd (met heel veel verdriet). Gelukkig een paar dagen later zei mijn vriend dat hij eigenlijk ook niet zo lang wilde wachten en hij toch wel voor een broertje of zusje voor Ties* zou willen gaan. Een beter kerstcadeau kon ik mezelf niet wensen.
    En ben alweer volop aan het testen haha. Ik zie overal streepjes in de testen. Omdat ik nog niet ongi ben geweest is het moeilijk te bepalen wanneer ik mijn eisprong heb gehad.
    Dus mijn banner klopt niet echt. Ik hoop dat ik het nieuwe jaar goed nieuws kan vertellen.

Hele dikke kus en bedankt voor jullie steun.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Lieve cin

Meid ik wil je even een dikke knuf komen geven en dat ik het erg knap vind dat je hier je verhaal hebt verteld meid,en ik moest weer zo huilen toen ik het las.....een dikke knuffel meid,en vergeet niet dat je me altijd mag mailen dat weet je he.

Ik las het van je vriend,ik en Mart hebben dit ook gehad en dat was echt verschrikkelijk,ik weet echt wat je voelt,gelukkig is het uitgesproken en gana jullie er weer voor meid...........

Ik duim dat Ties* er snel een brusje bij zal krijgen meid.

Had je het boekje en de kaart van ons nog binnen gekregen meid?

Hele veel sterkte en een dikke kus.

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    www.babymuilekom.peutersite.nl/

19. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    :cry: Vind zooo erg vooor je!
    Ik hoop dat je wens uitkomt en er een broertje of zusje voor ties gaat komen..Heel veel sterkte en succes.

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik heb van iedereen kaarten ontvangen en uiteraard zitten die in Ties* zijn boek.
    Dit is een boek die ik heb gemaakt van het begin, eerste zwangerschapstest tot het einde laatste echo waarop het hartje niet meer klopt. Alle kaarten die ik heb gekregen zitten er ook in en uiteraard die van jou ook.

Helaas ben ik gisteren weer ongi geworden na 6.5 week er was een klein beetje hoop. Op alle testen dacht ik streepjes te zien (hahaha die wou ik zien). Andere kant is het wel even lekker hoor. Ik weet nu dat ik weer goed functioneer hahaha. Ennu volgende zwangerschap word een tweeling let op mijn woorden hahaha. ;)

Deel Deze Pagina