20/25 man te eten?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Love21, 13 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Hier worden kinderverjaardagen gevierd met alles erop en eraan! Vaak van 10 uur s morgens tot 22 uur s avonds. Met volop te eten en te drinken. Heb t idee dat niet iedereen zo graag feestjes viert (wij wel!) en het passend vindt om te proosten met vrienden en familie op een nieuw levensjaar van onze kroost (wij wel!).
    Vier het vooral zoals jij ervan geniet!

OT: vorige week zelf soep en broodjes hamburger van de BBQ verzorgd tijdens ons feestje!

2. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Wat mooi gezegd!! Wij vieren het idd altijd zo dat we er zelf ook van genieten:oops: en daar hoort een drankje en lekker eten dan ook bij. Vriend gaf aan niet zo’n zin hebben om dan te gaan bbqen, terwijl er een feestje aan de gang is. (Snap ik ergens ook wel) Hij kwam met het idee verschillende pastasalades te maken en dan stokbrood met wat lekkers erbij.. dat is nu uiteraard niet wat ik wil haha! Zijn jullie het met mij eens of denken jullie; “och, dat is toch ook prima”? Wil niet lastig zijn.

3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Dat is toch prima. Wat ook altijd goed werkt hier is een berg kip stukjes met satésaus maken. Kipfilets kan je ook gewoon in de oven braden met veel tegelijk en dan in stukjes snijden en een bak saté saus erbij.

Niet iedereen zal pasta salades lekker vinden nl denk ik.

Love21 vindt dit leuk.
  4. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Goed idee ook!

5. Zomaariemand

Zomaariemand Niet meer actief

Wij doen altijd alleen broodjes kroket en frikandel

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Ik zou niet alleen pastasalade en stokbrood doen. Misschien jizaren of rundvleessalade er bij? Of idd iets van kip saté

7. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Nee wel verschillende pastasalades dan natuurlijk.

8. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Wij vieren feestjes uitgebreid met hapjes, drankjes en taartjes/toetjes.
    Tussen de hapjes staat altijd een grote pan met pindasoep en er zijn genoeg mensen die alleen een kop soep nemen en daarna genoeg hebben gehad (vult heel erg) dus ik zie ook niet in waarom alleen soep niet goed genoeg zou zijn op een feestje.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Ja ik las het. Welke soorten zou je doen dan? Ik hou niet van pastasalade. Zou wel beetje proberen als het er goed uit ziet maar voor de rest toch liever wat anders

Deel Deze Pagina