20.30 RTL 4: Echt scheiden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik vraag me alleen af wat er dan met die caravan moet? Die wordt verkocht denk ik? opbrengst als aflossing?

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Oh oh wat een aflevering weer zeg. Wil niet heel gemeen zijn, maar hoe naïef kun je zijn. Die vent is hartstikke fout bezig, zo ga je niet met elkaar om. Maar die vrouw, jeetje. Staat daar beetje zielig te doen, huis een grote bende. Totaal geen zicht op haar eigen financiële situatie. Kom op zeg je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Kan er erg slecht tegen:)

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zij schuilt zich wel heel erg achter de fouten van haar man. Kom voor jezelf op, raap jezelf bij elkaar, ruim je zooi op en leef.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik snap niet dat die man nu al andere woonruimte heeft?

In alle afleveringen heeft 1 vd 2 snel woonruimte
    Vorige aflevering had die vrouw ook al direct een eigen huurhuis terwijl ze een hypotheekachterstand hadden en een huis wat te koop staat, hoe kan je dan zo snel een huurhuis toegewezen gekregen?

Nu liegen ze dat ze geen bezittingen meer hebben, en nu confronteren ze hen met de caravan en zeggen ze verder niks meer te verbergen terwijl ze ook nog een motor hebben??

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Wel goed dat hij het zijn dochtertje van tevoren al verteld heeft in plaats van op het laatste moment omdat dat zo goed is voor de kijkcijfers ofzo. Stel je voor, "nou, ik ga" en POEF, weg is papa. Dat kind schrikt zich rot... nee, beter van tevoren dan.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat vond ik ook (waarom heb ik hier nou weer naar gekeken, wat een bizar programma? Dat wist ik al, want ik heb het twee weken geleden op de een of andere manier ook zitten kijken :))

Maar goed, ik had het wel met haar te doen, en vond het goed om te zien dat het goed met haar ging na de scheiding. Ik had het wel met het kindje te doen. Die zou het dus een minuut voor papa vertrok te horen hebben gekregen? Jeetje, als mijn dochter voor een middagje naar een oppas gaat vertellen we dat al een paar dagen vantevoren... :(

Hoe ze een woonruimte met zo'n dikke schuld en toestand hebben gekregen is mij ook een raadsel, en ook hoe die vrouw die hypotheek ophoest. Ik vind het maar een raar programma, die makelaar begeleidt maar heel matig. Je zou ergens een keer op een aflevering hopen waar mensen uiteindelijk niet scheiden, of ben ik nou gek?

Deze man vond ik trouwens echt als een lompe lafaard overkomen. Dat op dat huwelijk, wat erg. Wat moet hij wel niet tegen die ambtenaar in voorgesprekken gezegd hebben dat zij er nog op terugkomt om de bruid te verdedigen - en dan ook nog zeggen 'dan heb je haar niet in het dagelijks leven gezien' :x Ik had denk ik 'nee' gezegd bij het officiele gedeelte. Maar ik zou dan ook nooit met zo'n lapzwans trouwen denk ik ;)

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Denk dat jullie vergeten dat er een team van het tv programma achter zit ;) Hart in aktie krijgt ook alles voor elkaar, bijvoorbeeld. Ik denk echt wel dat het tv programma zelf te maken heeft met het feit dat er woonruimte is op zo'n korte termijn.

Ik had hem overigens een rake opmerking terug gegeven. Trouwerij en gasten of niet, die opmerking had ik niet gepikt!

8. ik denk ook dat de mensen die aan zo,n programma meedoen, zelf niets voor elkaar krijgen en dan uiteindelijk maar opgeven voor zo,n programma, om snel aan een huis te komen of ander soort hulp

9. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Ik ga de herhaling kijken, ben benieuwd :p

10. tulip

tulip Niet meer actief

zo die opmerkingen van die vent he, ik had gezegd: nee, jij trekt volle zalen!!

Maar ik denk dat we soms onderschatten hoe naief sommige vrouwen (en ook mannen natuurlijk) kunnen zijn en volledig op de partner vertrouwen. Ik grap ook altijd: mijn man is van het financiele gedeelte (is zijn werk) maar ik weet dondersgoed waar elke euro heengaat.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik vond die vrouw er veel beter en sympathieker uit zien dan die man. Ik vermoed dat die rotopmerkingen ergens ook te maken hebben met een heel slecht zelfbeeld (in zijn geval zelfoverschatting? Denkt hij dat hij Brad Pitt is? ;)). Over je eigen aanstaande, op de bruiloft...

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wie kijkt?!

13. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Ik kijk half, telt dat ook?

De vriendenloterij... Help eerst jezelf :p haha

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zucht, hoe kun je in hemelsnaam een schuld van 15.000,- hebben, als je 2.5jr geleden nog in de schuldsanering zat??? Hoe vaak kun je je aan die steen stoten......:(

15. Hopeloos...

16. SeaShell

Idd Zara!

Wel een iPad, Sony bravia tv hebben
    Man werkt al 5 jaar niet, maar wel ipads en dure tv's kopen en je dan afvragen hoe je aan schulden komt ;)
    Wat voor bord hebben die voor hun kop??

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :$ en dan een superdeluxe flatscreen, een iPad, iPhone, nieuwste Macbook... en ze werken allebei NIET? Wat een puinhoop.

Ik heb het wel te doen met die man... hij is helemaal gebroken :(

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En vergeet niet dat complete Blond servies. Wordt helemaal gek van dit soort mensen...en maar zielig doen...

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik heb het blondservivce ook gespaard, en geloof me het is hartstikke duur.
    Ik vindt haar wel een beetje kil overkomen of ligt dat aan mij.

20. SeaShell

Idd! En maar afvragen: " Huh???? Hoe komen we aan die schulden" ;)

Maar waar leefde ze van??? Beide werkte niet, maar ze baadde wel in extreme luxe met schulden

Denken ze dat die spullen gratis komen aanwaaien ofzo :(

Deel Deze Pagina