20.30 RTL 4: Echt scheiden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ja, hahahah wat een droogkloot he!:D

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    ik kan me zo irriteren aan zulke mensen!!!!!! me vriend en ik werken allebei.geen top baan dus we letten goed op wat we kopen en of we het echt nodig hebben. zulke mensen worden geholpen door schuldsanering en denken vervolgens kom we gaan allemaal dure dingen kopen.
    waarom denken ze niet even na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Misschien nu ze gelukkig zijn ( zonder elkaar) dat ze minder de behoefte hebben om te kopen.

Dat gaat soms ook samen. Net als emotie eten heb je ook mensen die emotie kopen

Ik ben ook wel een emotiekoper. Maar niet dure dingen gelukkig. Ik ga meestal naar de kringloop, ha ha. Voor 3 euro een zak vol troep en ik voel me weer beter... ( ik eet juist niet of slechter als ik me slecht voel)

4. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Wie kijkt?

Zit hun jongste zoon er nou zo tussen in? Shocking!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Echt erg om te horen dat vader zegt dat zijn dochters oké waren, maar hij met z'n zoon totaal geen klik had

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Erg zeg

Als die vrouw aan vader vraagt: wat heb jij met je jongste zoon?
    " niet veel, alleen discussies "

7. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Niet normaal! Arm kind! :s

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    tja hij kan er slechts om liegen toch, kan me haast niet voorstellen dat je niets met je kind kan hebben...

9. prettymum

prettymum Niet meer actief

Nu is de vraag of ofwel vader tijdelijk het huis verlaat, of moeder met de drie kinderen en de hond. En vader wil niet gaan, want hij voelt zich thuis in zijn huis. Of zijn kinderen zich wel thuis voelen doet blijkbaar niet ter zake. Eerst was zijn argument dat hij nergens heen kon. Maar toen hij ermee werd geconfronteerd dat er een huis was waar hij zo in kon voor drie maanden, weigerde hij nog steeds. Quote: 'de man is altijd de dupe van een scheiding'. Zielig hè? Letterlijk en figuurlijk zielig dan.

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb het niet gezien (het is zo afgelopen).Ik hou niet zo van dit soort prive programma's. ik zit zelf net in een scheidingsprocedure. niet plotseling, ook niet met vreemd gaan enzo maar toch altijd heel pijnlijk hoe verwacht en hoe relatief liefdevol ook...(zoals bij ons gaat het over t algemeen met respect maar er zullen altijd harde woorden vallen net als bij ieder gezond stel!)

ons kindje is nog geen twee en papa was toch al vaak niet aanwezig, dus ik hoop dat ons kindje er geen last van gaat krijgen of dan niet al teveel tenminste.maar dit soort dingen op tv laten zien???ik vind dat echt niet normaal!!!je zet jezelf toch niet zooooo te kijk???hoe goed bedoeld ook misschien...pfff te heftig zo voor heel nederland!

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    BTW ik zie nu het einde...die mediator heeft wel gelijk...

12. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik kreeg juist het idee dat de moeder HAAR zoon zoveel mogelijk naar zich toe trok door hem continue zijn zin te geven.

Ik irriteer me mateloos aan Natasja Froger, ze hadden beter iemand laten gekozen die wat objectiever is. Haar mening doet er helemaal niet toe.

Deel Deze Pagina