Die man moet terug naar Mars en daar blijven. Pfff. Hoe kun je...tegenover je kinderen, wat fout. Een koelkast geeft nog meer warmte dan die hork. *zappt*
Echt gevoelloos, hoe hij haar ook een afscheids'knuffel' geeft. Zonder emotie zonder gevoel. Je moet toch kapot van binnen gaan als je je kinderen zo achter moet laten. Jeetje
Ik heb het voorstukje gezien, maar dat vent uberhaupt vreemd kan gaan..man wat een lelijkerd zeg, daar zou ik mn hond nog niet over heen laten gaan. en ik heb niet eens een hond...
En hij krijgt ook nog een knuffel Ik had hem gewurgd. Wat erg zo wil je toch niet op tv. En dan zeggen tegen die kinderen papa gaat leuke dingen doen met jullie:x ja en mama is er voor de rotklusjes, wat een lul. Lekker de deur dicht trekken en een nieuw leven beginnen. Gewoon verschrikkelijk
Nou daar heb je zijn nieuwe vriendin dus ...... "Het is net alsof we al 20 jaar bij elkaar zijn!" DAT ZEI HIJ OOK BIJ ZIJN EXVROUW IN DAT FILMPJE OVER HUN RELATIE?!?!?!
Grrrr:x:x niet eens ruimte om de 2 kinderen te laten slapen??? kan er dan nergens een matras op de grond gelegd worden?? Diep triest........ Overigens ook triest als je aan zo'n programma meewerkt
Dacht dat ze zo om hun finacien moesten denken? Volgens mij heb je dan geen geld om uit eten te gaan. En tja, er is maar plek voor 1 kind.....wat een klootzak. Om te janken, zo sneu voor die kindjes. Helaas zijn wij de enigen die het ons volgens mij aantrekken.....
Let maar die zet zijn nieuwe vriendin nog voor zijn bloedeigen kinderen!! ECht verschrikkelijk zulke mannen. ik vind het wel knap dat ze hem zo goed praat bij de kinderen. Ik weet wel dat je je kinderen niet kunt gebruiken in de strijd. Maar weet niet of ik het bij zo'n man kon volhouden ja ik weet het is een slechte gedachte maar oo wat ad ik hem door de stront gehaald als het kon.
En dat zei hij vast ook tegen de moeder van zijn eerste kindje.. Tegen die man; Als je op jezelf google't en je komt deze site tegen; Ik hoop dat je huidige vriendin je binnenkort belazerd en bij je weg gaat