20.30 RTL 4: Echt scheiden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hij had gewoon bijna een glimlach op zijn bakkes met ondertekenen, hufter!

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dat dacht ik ook.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou idd,wat een gedrocht...wat een stuk nageboorte zeg...als z'n vriendin belangrijker is dan z'n kinderen.

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik ben ook aan het kijken. (is therapie voor mij... komen mijn tranen eindelijk eens naar buiten)

Ik zit in een zelfde situatie helaas.
    Mijn (bijna) ex heeft een relatie gekregen met een van zijn collega's toen ik 8 weken zwanger was van Owen.

Maar ik zou dit dus nooit op tv laten zien. Jeetje zeg.. Dit is zo'n gevecht en lijdensweg.
    Ik begrijp echt de mensen niet die hieraan mee werken.

5. esme66

esme66 Niet meer actief

En zegt dan ook nog: kan ik eindelijk mijn eigen leven verder opbouwen...

Eeehhhmmm, je eigen vrouw en kinderen zijn toch ook je eigen leven.?? Nee, meneer denkt alleen nog maar met z'n l*l..!!

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik had sowiezo niet bereid geweest te bezuinigen,dan had ie er maar een baan bij genomen.

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Bij deze een virtuele knuffel.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik mag van lief niet meer kijken haha niet goed voor mijn bloeddruk

9. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Oh, oh, oh.
    Ik hoop dat die man van z'n leven geen kinderen meer makem kan als z'n liefje z'n eerste prioriteit is.
    Wat een koekwous.

10. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    van mij ook,anouk

11. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    WAT EEN WALGELIJK VENT!!!:x Gateverredamme!! En die vrouw!:$ Los van het feit hoe wanhopig ze zich heeft opgesteld.. die heeft echt een trauma opgelopen door die egoistische zak van een vent.

Zo dat is eruit, ik zit ook met verbazing dit programma te kijken..
    En hoe ironisch, 27dresses er achteraan.

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    En nu over naar de simpele zielen van Exotische Liefdes op sbs6

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Jemig, ik heb me toch op zitten fokken hier. Ff bijkomen hoor.

14. Wat een kneus!!!

En oke, zij is misschien wanhopig, afhankelijk en veel te emotioneel.
    Maar ik heb hetzelfde meegemaakt, en veranderde van een zelfverzekerde vrouw in een afhankelijke huilebalk die alles probeerde om het maar weer goed te krijgen binnen de relatie, terwijl ik ook wist dat hij al een ander had.
    Maar toen die eenmaal weg was.. Was mijn eigen ik weer terug en kon ik de hele wereld aan!
    Dus dit is zo goed dat die vent naar die astrid is opgedonderd!
    Bye bye, en snel met je ugly ass naar die lelijke marliesdekker draagster!

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja ik herken het (helaas) ook.
    Zo'n vent is gewoon minder dan stront en eigenlijk moet ze blij zijn van em af te zijn. Maar ik snap haar wel ik was ook zo gek (nou ja sommige dingen zoals koffer inpakken voor em ging zelfs mij te ver,tjeee zeg!) je wil er gewoon alles aan doen je kinderen op te laten groeien in een normaal gezin,zei zei zelf ook dat haar ouders gescheiden waren,is bij mij ook het geval en ik heb gezworen dat dat mijn kids nooit zou gebeuren,helaas dus wel door zo'n klotevent...

Zou zelf nooit mee op tv gaan,toch vind ik het wel goed programma aangezien dit bij 1 op de 3 huwelijken gebeurd.Alleen die vent dat ie nog over straat durft morgen haha!

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb met volverbazing naar dit programma gekeken.
    Wat een gevoelloze oetlul is dat dat zeg.
    Hij had het alleen maar over die scharrel van hem.
    Walgelijk.
    En maar mieren over bezuinigingen maar wel duur uiteten met zijn nieuwe liefje.
    Hij was duidelijk maar met een ding bezig en dat is zichzelf.
    Zijn kinderen waren duidelijk niet belangrijk.
    En wat dacht hij, ik plant 2 dure ijsjes voor de neus van de kindjes en dan en ik weer even klaar?

En die miranda, arme vrouw :(
    Hij is het niet waard om hem zo te betroetelen.

Ik denk trouwens dat die vent zo weer weg is bij zijn nieuwe scharrel, hij had duidelijk niks te zeggen.

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Nou dat dacht ik dus ook,jee ze had ook zo'n bazig gezich zeg!

En ik snap nog steeds niet waarom ie niet heel de week bij haar kon zijn,ivm de kosten.Nou je weet gelijk wat je waard bent als ze niet eens een exta aardappel voor je over heeft!

18. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

#98 Wolkjuh, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2012
    Wat vreselijk!!! (ben op uitzending gemist aan 't kijken).

Is dit allemaal echt?
    Want kan me niet voorstellen dat er een man bestaat zoals deze, die zo koel en afstandelijk is tegenover zijn bloed eigen kinderen en de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard.

Mijn god.............. ik zit met grote verbazing en open mond te kijken.:$

Miranda als je dit leest : Als hij ooit met hangende pootjes terug komt, want grote kans dat dat zal gebeuren. Laat de deur dan alsjeblieft DICHT, je verdient zo veel beter!

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wolkjuh, ik was niet bepaald verbaasd, want ik zag zeer herkenbare trekken van mijn eigen vader in het onderkruipsel in dat programma. Mijn moeder deed er ook alles aan om de band met hem goed te houden, maar toen ik zelf oud genoeg was om te beseffen wat een oetlul het was, heb ik hem vriendelijk doch dringend verzocht om zich z.s.m. uit mijn leven te verbannen. ;). Hij had daar toen niet zoveel moeite mee, maar nu komt hij dus wel met hangende pootjes aan (kleinkinderen he). Opzouten met die loser.

Als ik dit programma dan zie, is het voor mij alleen maar een bevestiging dat sommige (met de nadruk op sommige) mannen geen kind waardig zijn.

20. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Luna1 wat heftig moet het voor je zijn geweest. Lijkt me toch dat het een grote impact geeft aan kinderen voor de rest van hun leven, ongeacht hoe jong of oud die zijn.
    Kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van; 'waar was je al die tijd, en waarom nu ineens wel'. Sterkte ermee meid....

Ik vond het zo zielig voor die kindjes, die blikken allebei. En de manier hoe hij het zei, alsof hij over iets onbenulligs sprak...Kon ik 'm wel door het beeldscherm heen wel aan zn haren trekken. Zo van hallo, doe eens menselijK. :(

Deel Deze Pagina