20.30 RTL 4: Echt scheiden

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SeaShell, Apr 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wolkjuh, als kind wel, nu heb ik er al lang geen moeite meer mee. Ik veracht hem echt.

Toen ik die kindjes zo zag kijken, zat ik ook te huilen hoor. Maar die kindjes zijn hoe klein ook, slimmer dan wij denken. Ze wisten wel al wat er ging gebeuren en ze hebben hun lieve moeder nog bij zich gelukkig.

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Belachelijk programma, in plaats van ondersteunen van kinderen lijkt het mij dat ze er juist een trauma bijkrijgen...want schaamte, pesterijen op school of wat dan ook, zullen nu, naar mijn idee veel sneller om de hoek komen kijken. Lijkt mij beter als kinderen een soort vertrouwenspersoon op school zouden hebben, waarin ze dit kunnen delen. Iemand die volledig onpartijdig is en er voor het kind kan zijn.
    Ik had me kapot geschaamd als heel NL mee kon kijken.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Aan die vrouw te zien was ze echt de wanhoop nabij en wilde ze alles aangrijpen om hulp te krijgen. Het was zo'n uitzichtloze situatie en ik denk dat ze niet sterk genoeg was om tegen dat misbaksel in te gaan.

Dat er pesterijen uit voortkomen vind ik een beetje ver gezocht. Als je als kind het zondebokje bent dan vinden ze altijd wel een reden om je te pesten. Ik denk niet dat deelname van de ouders aan zo'n programma daar nou zo'n rol in speelt. Kinderen van die leeftijd kijken neem ik aan nog niet zo bewust naar dit soort programma's en ik denk ook dat het feit dat je als ouder zijnde hebt deelgenomen aan zo'n programma, dit na een aantal jaren weer vervaagd.

Wat mij ook wel genoegdoening zou geven als Miranda zijnde, is dat hij nu bij een hele hoop nederlanders enorme haat gevoelens heeft opgeroepen, omdat zijn empatische vermogen niet bepaald uitblinkte.

4. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Wat een vreselijk verdrietig programma!

Pesterijen: kan adhv de leeftijd van de kindjes maar zoals reeds gezegd, willen ze een zondebok zullen ze er een hebben om wat voor reden dan ook!

Waaom mee doen aan dit programma? Wellicht omdat hun scheiding vergoed werd. Ik bedoel, die arme meis spaarde zelfs benzine uit! En als ik die man was had ik me nooit aangemeld, de tweede keer dat hij zn gezin laat gaan. Schaamte alom lijkt mij, enkel fin. kwesties kunnen schaamte doorbreken!

5. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    Bij het definitief weg gaan van die klootzak,gaf hij die kindjes nog geen eens een kusje en keek niet achterom..hij leek wel opgelucht toen hij buiten was..respectloos is die vent!!

ik had hem er direct uit geknikkerd,en geen 2 1/2 jaar lang z'n tasje gepakt om naar z'n vriendin te gaan..pffff Hij had er van mij direct de eerste keer mogen blijven,en niet weer terug keren!

z'n vriendin zegt we hebben niet zoveel slaapplek voor alle kindjes..ze is gewoon een heks!!!en heeft geen belang bij 3 kids onder haar dak!!
    vind ze alle twee echt walgelijk,en heb respect voor Miranda!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Vind het echt triest dat er zogenaamd geen slaapplek is. Ja wel voor de oudste uit zijn eerdere relatie maar niet voor de jongste 2. Bedoel als ze afspreken dat het ene weekend de oudste komt slapen en het andere weekend de jongste 2 verbruiken ze echt niet meer ruimte. ze willen vast niet elk weekend met kinderen zitten en vooral niet die kleintjes want dat belemmerd denk hun vrijheid te veel. trieste vent. Kindjes gaan toch voor alles, dienieuwe vriendin moet maar accepteren dag zd een vent heeft met kinderen en zal moeten zorgen dat die kindjes bij hun vader kunnen slapen. Mama heeft het nu zwaar genoeg nu ze alles alleen moet dien en dan gunt hij haar nog geen weekend voor der zelf om der eigen leventje op de rails te krijgen en misschien ook wel een lieve fijne man te ontmoeten

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het is nog niet terug te zien op rtl xl. Ik heb het gisteren gemist..
    Maar klinkt niet best als ik de reacties zo lees.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Het was ook niet best caruli..

Wat een achterlijke asociale vader.. en die vriendin van hem is helemaal walgelijk.
    Respect voor miranda maar ohh ik had never nooit zolang zijn koffer ingepakt om naar zn vriendin te gaan... bij de eerste x had ie bij mij al eruit gelegen.

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik weet dat veel vrouwen dit bij voorbaat al roepen,en aan de ene kant vind ik dat ook zo.Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat als je (hoog)zwanger bent en je krijgt zoiets als dit voor je kiezen dat je er toch alles aan wil doen je kind een gezin te bieden,je houd enorm van je man en de hormonen gieren door je lijf.Een huwelijk kent ups&down,iedereen kan een verkeerde beslissing maken maar je maakt dan zelf de keuze of je voor je huwelijk en gezin wilt vechten,nou dat heeft deze lapswans overduidelijk niet gedaan!(Die van mij ook niet overgens)

10. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Die vriendin van hem klinkt ook als een gevoelloze bitch en over hem ga ik niet eens mijn mond opentrekken en die vrouw zelf is ook maar een zwakke puppy. En ik heb het programma niet eens gezien ;). Dat er mensen zijn die alleen aan zichzelf denken en hun bloedjes van kinderen minder belangrijk vinden vind ik wel zoooo afschuwelijk, dan ben je gewoon een egotripper.

Ik ga het ook NIET kijken anders ben ik de hele week pissig en moet mijn vriend het ontgelden en continu horen hoe "walgelijk mannen zijn" :D

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb gehuild om die kindjes... dat moment dat papa ze glashard ging vertellen dat hij wegging en niet meer terugkwam. Ik heb dat zelf meegemaakt, en het kwam allemaal weer een beetje omhoog toen ik dit zag. De klootzak in dit programma heeft geen enkel idee wat hij zijn kinderen aandoet, en als hij het wel weet, kan het hem geen reet schelen.

In ieder geval is hij nu zo'n beetje de meest gehate man van Nederland, want als je die reacties op twitter las.... deze man wordt gelyncht als hij op straat komt. En terecht.

Natasja Froger mogen ze wat mij betreft ook lynchen. Als je je verlaagt tot programma's waarin weerloze kinderen op deze manier worden misbruikt voor de kijkcijfers, ben je niet bepaald integer. En dan is ze nog zelf moeder ook. Ik kots van dat wijf.
    Wat mij betreft halen ze dit programma per direct van de buis.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nou idd!! Dat je zo'n programma wil presenteren kan ik ook echt niet bij...RTL wordt een soort tweede camping/patatzender ala SBS6;) vreselijk!!
    Sowieso is die verlepte Natasja Froger -10...vreselijk mens

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Het ergste is die immer sippe kop van haar die altijd op huilstand staat, terwijl ze het zo overduidelijk niet oprecht meent. Brrr...eng mens.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nou zeker!! Ik zag toevallig gisteren een klein stukje op boulevard en toen zei ze ook met zo'n nep kop dat ze 'toch wel 2x na moest denken of ze dit programma wel wilde doen' ofzoiets...;) tuurlijk, alleen toen zag ze het bedrag wat ze er voor kreeg en dacht ach, waarom niet..*kots*

15. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ik zal nu wel een stortvloed over me heen krijgen, maar wat een zielig hoopje is die Miranda... Eerlijk is eerlijk, als kerel zou ik ook een vrouwtje met wat meer pit zoeken... Ik word helemaal kriegelig van dat gejammer de hele tijd.

Vind m zeker niet gevoelloos alleen wel duidelijk.. Vind wel dat hij erg als de badguy wordt neergezet... Als hij de kinderen wel zou willen meenemen zou iedereen daarover vallen... Hij voelt zich wel degelijk verantwoordelijk, dat is juist waarom hij niet naar zn vriendin verhuisd... Miranda kan het namelijk allemaal ook niet zelf betalen...
    En samenwonen is niet iets wat je doet omdat het noodzakelijk is.

Zn koffers inpakken?? sorry hoor maar dan is er echt iets mis met je...

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind echt dat RTL veel te ver gaat met dit programma. What's next...sterven op tv, met 10 camera's om je heen??
    Dan kan het wel commerciële tv zijn, maar zo'n zender heeft toch ook wel iets van een maatschappelijke verantwoordelijkheid denk ik dan...
    Ik wil eigenlijk een klacht indienen, maar weet niet of dat zin heeft. Echt walgelijk dat zulke kleine kinderen worden misbruikt voor een avondje vermaak voor de buis.

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mee eens!

18. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

@caruli
    Zo'n programma is er al zo ongeveer... 'over mn lijk'

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat ken ik maar dat was toch niet echt sterven op tv? Wel de weg er naartoe.. Maar heb toen niet iemand zien sterven.. Dat zou ik echt niet vinden kunnen.

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ehhh ik zou nu als hoogzwangere ern niet achter moeten komen dat vriendlief een andere scharrel heeft, trap hem dan meteen de deur uit ( wel met een gebroken hart, maar laat me niet bezodemieteren)

we hebben er wel commontaar op maar hoeveel hebben t nu gezien om eens te kijken welk soort mensen zich hier voor opgeven, daarbij we zijn nou eenmaal sensatiezoekeers... wie leest bij de kapper niet altijd de mijn geheim verhalen over een minaar, mishandeling eetstoornis etc, we kicken op de ellende van een ander...

dan laten ze aub die man eerst even sterriliseren voordat hij aan een derde nest begint.. sorry, maar je wil toch als je je kinderen moet missen zoveel mogelijk tijd met ze doorbrengen...

wie kijkt volgende week weer???

Share This Page