20.5 weken zwanger en non-stop niezen en verstopte neus.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Iris89, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hey Meiden!

Waar ik een beetje mee zit, is dat ik echt al sinds 2 maanden enorm moet niezen.

Ik heb ook een flinke bijholte ontsteking achter de rug 2.5 maand geleden, maar dat is nu wel helemaal over..

Maar toch blijft dat niezen en die verstopte neus maar aanwezig. Mijn vraag is dus of dit misschien inderdaad met de zwangerschap te maken kan hebben of ben ik gewoon extreem verkouden, of heb zou ik hooikoorts kunnen hebben ofzo? (nog nooit last van gehad overigens en voel me voor de rest prima. Alleen die rotneus en dat niezen)

Nouja hopelijk kan iemand me een beetje helpen. :)

Liefs! xxx

2. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik denk hooiloorts, ik ben ook vreselijk veel aan het niezen en heb daarnaast last van mijn neus en ogen.
    xxx

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap een verstopte neus! pff Niezen ook meer dan ik normaal doe maar niet heeeel vaak....

4. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Nou het heeft echt wel met de zwangerschap te maken hoor.:D
    Ik ben ook al van het begin af aan flink aan het niezen. Geen verstopte neus gelukkig, maar ik moet elke dag wel een paar keer niezen.
    En ik heb echt geen hooikoorts.:)
    Heb er ook ergens iets gelezen hierover. Maar in welk boekje dat was, geen idee meer.:(

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lijkt mij hooikoorts als ik het zo lees...

ik heb er altijd last van, behalve tijdens mijn zwangerschappen niet door de hormonen... mssn kan het ook wel andersom, dat je normaal nooit last hebt en nu door je zwangerschap wel...

6. fafje

fafje Niet meer actief

hooikoorts kan je op elk moment van je leven krijgen...en mss dat de zwangerschap t nog een extra schepje boven op doet..maar ik dnek hooikoorts...bah echt balen heh

Deel Deze Pagina