zoals in het onderwerp staat had ik vandaag een echo om te kijken of er eitjes in aantocht waren. ik zit vandaag op dag 10 en er was nog niks te zien. ik spuit elke dag menopur en de rede dat wij iui krijgen is door de aantallen zaadcellen die er niet zijn. ik moet nou vrijdag terug komen om te kijken of er iets verandert is. wanneer was er bij jullie op jullie eileiders iets te zien?
@toetie: ik slik dan clomid en dus nog geen hormonen spuiten.. maar in december was er op dag 10 ook nog niets te zien.. en uiteindelijk een week later 2 mooie eitjes van 23 mm.. Het kan dus gewoon nog goedkomen meid duim voor jullie
Ik spuit gonal-f en heb de eerste ronde IUI wel 7 weken moeten spuiten voordat er 1 eitje van 19 mm was. Net de 2e IUI gehad, waarbij ik maar 1,5 week de gonal-f heb gespoten, maar wel maar weer 1 eitje van 19 mm. Succes en ik hoop dat er snel wat te zien is!
Ik spuit ook menopur. Meestal heb ik mijn iui rond dag 15/16. Bij mij zien ze meestal op dag 9 aantal kleintjes en daarna moet ik om de dag langskomen omdat ik 200 IE spuit. Vaak zijn ze bij de echo daarna al wat duidelijker en gaat het dan heel snel.
bedankt voor het antwoord ik wacht het vrijdag wel af en ben benieuwd hoe en wat dan zijn we 5 dagen verder dus ben benieuwd.
dames mischien stom maar kan het zo zijn dat ik last heb van de hormonen ik wil janken boos zijn dan weer blij dan weer verdrietig. kan dit door de menopur komen? hebben er meer last van of stel ik mezelf aan?