gestopt met mycrogynon 30

Discussion in 'Anticonceptie' started by sjan, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hallo allemaal

ik ben gestopt met de pil daarna ongesteld geworden
    en nu ben ik dus een week overtijd ik heb een zwangerschapstest gedaan en daar zag je dus wel een streepje heel vaag mar was positief ik natuurlijk snel naar de arts nog urine afgegeven en dat was negatief maar ik eet zoveel en heb erg last van me borsten mijn vraag is hoe betrouwbaar is die test bij de arts nou?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zou zeggen doe over 3 dagen nog een test.. Het kan zijn dat je zwanger bent of zwanger bent geweest...

3. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    dankje wel voor je antwoord zwanger bent geweest? dan zou ik tog bloedverlies moeten hebben?

xx

4. MyPrecious

Je cyclus is nu misschien anders en niet regelmatig dus weet je niet wanneer je eisprong is geweest. Na je eisprong duurd het 2 weken ongeveer voordat je of kan testen of ongesteld wordt..

Het kan dus zijn dat je te vroeg hebt getest of dat het niet goed ingenesteld is en dat je straks alsnog gewoon ongesteld wordt..

Maar hoop op goed nieuws voor je. Gewoon de testen bewaren en naast elkaar liggen, als de streep duidelijker wordt dan ben je gewoon zwanger ;).

5. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    oh zo bedankt voor je reactie ik hoop ook dat ik zwanger ben aangezien mijn eetlust ! ;)

maar we zien het wel ik wacht het nog een weekje af

:D jij bent ook bezig?

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik was zwanger ZONDER gestopt te zijn met mycrogynon 30... :)

Maar ik denk dat je gewoon zwanger bent. Mijn moeder had precies hetzelfde: thuistest zei ja, test bij dokter zei nee. En ze was gewoon zwanger! ;) Gewoon over een paar dagen nog een test doen.

7. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    dankje wel voor je reactie

ja er zijn meer mensen die door de mycro gewoon zwanger raken.

ik heb ook eerder het gevoel dat ik zwanger ben maar ik weet niks zeker ik ga morgen weer een testje doen

zijn er ook wat betere testjes?l
    want mijn vriendin had clearblue maar na 10 testen was het negatief toen naar de arts geweest en tog bleek ze zwanger te zijn en ze was net een maand gestopt

groetjes

8. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    testje gedaan van da vandaag

nou ovale kant wel een duidelijke streep en de vierkante kant vaag streepje word er zo gek van :S

9. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij mij staat: Vaag is ook een streepje ;)

Op de bijsluiter..

10. MyPrecious

Ja we zijn zelf in ronde 3 en heb in alle rondes geen eisprong gehad, dus ik zit al heel lang op een wachtbankje :( best irritant.

Maar wat voor testen gebruik jij? Ik snap dat niet zo van ovale kant en vierkant?

11. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    hai

geef de moed niet op he! hopen dat het in de 4de ronde wel raak is voor je !

nou ik gebruik de test van DA huismerk

in de ovale kant zie je de streep dat de test goed heeft gewerkt en de vierkante als daar een streep is dan is het positief zoniet dan negatief!

@sallie ja dat staat er ook bij mij maar ik wil me nu niet gaan verheugen en dan teleurgesteld raken daarom wacht ik het nog even af

het is zo slopend en me man weet er ook geen raad mee hij ziet ook een vaag streepje maar.....zucht

12. MyPrecious

Streep is streep idd... Koop 's 2 voor 5 euro van kruidvat dan :p die zjin gevoeliger zeggen ze.

13. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    dat ga ik dan maar doen

en anders een bloedonderzoek! heeft iemand daarmee ervaring en is dat wel100 procent dat ze het kunnen zien dat je zwanger bent of niet? dat maakt niet uit dat je veel of weinig hcg hebt?

groetjes

14. MyPrecious

Volgens mij kunnen ze het met een bloedonderzoek zien ja. Heb ej al testen gekocht? :D

15. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    die kruidvat testen nog niet niet aan toe gekomen ik werk heel de dag en de kruidvat zit in de stad

dus helaas :) will see maar ben zo moet ik kan me op werk met moeite concentreren :oops:

Share This Page