hoi allen! heb ff een vraagje, ik gebruik nu de pil Stediril30 sinds eind aug (ik moest t van de gyn) en wil na deze strip die ik nu slik ermee stoppen. Ik heb dus in totaal dan 3 maanden deze pil gebruikt, zou t voor mij ook gelden dat ontpillen? M'n gyn zei dat t onzin was over t ontpille maar maak me er toch wel druk om omdat t bij mijn toestand moeilijker gaat om zwanger te worden. (lees mijn berichten) groetjesss
Hallo Ik heb toen wel 2 maanden ontpilt dat wouden we zelf. Ik heb ook stedril 30 gebruikt nu sins kort ben ik er weer mee begonnen. als ik jou was zal ik wel 2 maanden safe doen maar dat moeten jullie natuurlijk zelf weten bij ons is het na 2 maanden wel gelukt met zwanger raken we hadden dat niet verwacht dat het zo snel zou gaan.. Groetjes jogien
over 2 weekjes stop ik ermee en dan duurt t nog zo'n 1,5 maand dat ik me manneke zie dus in de 1,5 maand zal t ontpillen wel gaan toch? ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van de pil, dit is ook de eerste keer dat ik ze innam de stediril30 is toch een lichte pil vergeleken met de anderen of heb ik t mis? liefs