bewaren ochtendurine

Discussion in 'Zwanger worden' started by cathy, May 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hallo wie weet hoe lang je je urine kan bewaren voor n testje? heb om 8.15 uur geplast en moet nog n test halen maare mn dochtertje slaapt nog kan niet weg...is t nog de moeite?? :(

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    ik zou niet wetne hoe lang je het kan bewaren
    maar voor de testen van tegenwoordig kan je op elk moment een plasje doen hoor. dat hoeft niet perse ochtend urine te zijn

ik zal voor je duimen :D

3. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    oh dat kan je nog wel eventjes bewaren hoor.
    als je bij de dokter urine brengt word er vaak een paar uur later pas iets mee gedaan, dus dat zal ongetwijfeld ook met een test kunnen.

Heel veel succes met testen, ik hoop dat het raak is..
    Laat je het ons even weten?

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Afgedekt in de koeling geloof ik.
    Dan kan je het een paar uurtjes bewaren

Succes met testen!!! :D :D

5. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hallo meiden bedankt voor jullie snelle reaktie...ik dacht ook wat jij dacht bij de dokter moet je ook wel ns ochtendurine meenemen en dan doen ze de test ook niet gelijk..bedankt doornroosje slaapt nog steeds prinsesheerlijk hihi ik laat t jullie weten gr. cathy

6. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    zo ons prinsesje is wakker even melk drinken en dan gaan we. had za. een superlicht streepje van kruidvattest [moest m scheef houden en toen heeeeeeeel licht wazig streepje] kon ook aan mij liggen hoor dus ik ben benieuwd...denk t niet hoor maarja daarom maar ochtendurine . ik weet dat ik de hele dag kan testen maare ik drink veel koffie dus dan moet ik ook veeel plassen ;) tot strakxx

7. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Spannend zeg!

Laat het ons snel weten ;)

Liefs

8. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    volgens mij staat er altijd in die testen dat je het tot 8 uur in de koelkast afgedekt kunt bewaren.
    Ik duim voor je!!

succes

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    ja er staat in dat je niet te veel moet drinkken inderdaad
    dus kun je misschien beter ochtendurine gebruiken

ik ben benieuwd hor
    maar als die test van zaterdag al een heeeel licht streepje aangaf
    dan weet ik wel genoeg denk ik

ik had met allebei de zwnagerschappen ook zoiets
    met de eerste had ik een half streepje :confused:
    maar als er in dat vakje wat staat is het gewoon positief
    en met de tweede was het ook een heeeeeeeeel licht streepje
    maar ik ben toch echt zwanger hihi

nou hou ons niet te lang in spanning :D
    teste!!!

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Klopt, maar er staat ook bij dat je het daarna eerst weer op kamertemperatuur moet laten komen voor je kunt testen (al vraag ik me af waarom?)

11. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    haha heb ik weer :rolleyes: ...net test gehaald 2 maar gelijk 1e loopt n horizontale streep doorheen van te voren al langs die streep lijkt n hele super lichte streep te staan dus ik denk hmmmm...zal ik of niet en ja hoor kan mezelf weer niet bedwingen dus gooi de andere test met verse urine erachteraan blijft dat venster lichtroze :rolleyes: heb ik weer dusse k neem maar aan dat t niet zo is heb verder geen verschijnselen ofzo hihi stomme ikke 8)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Die horizontale streep, is die na een paar minuten niet weggetrokken dan? Die heb ik er ook wel eens doorheen gehad, maar dan was het nog niet helemaal 'klaar' zeg maar.

Maar wel vervelend zeg, heb je nog geen zekerheid! Misschien maar gewoon zo'n digitale proberen van CB?

13. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Balen zeg! Weet je nog niet waar je aan toe bent :( Probeer anders morgenochtend nog een keer te testen.

Succes!

Liefs

14. Shirin

Shirin Actief lid

Feb 16, 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    spannend zeg cathy ik hoop het voor je...

Ik zal met spanning afwachten :D :D :D :D

15. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    excuus ik bedoelde vertikaal en ja die is weg en mn streepje is het lichtste roze wat je maar kan bedenken maar hij staat er wel... ik weet t niet meer hoor ben nu net als shirin ''bang om te juichen'' hihi ik moet echt in t licht kijken maar er staat n streep en bij de andere ook....heb DA testen waren in t verleden niet echt betrouwbaar maar zijn verbeterd ga straks maar n predictor of cb halen denk ik :(

16. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    he shirin VRIENDIN haha zie net je berichtje...t is dat ik je geen hand kan geven anders had ik t nu gedaan hihi spannend hoor

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    nou als het streepje er staat ben je zwanger hoor
    ik had ook zo'n licht streepje dat je heel goed moest turen om em te zien maar was wel zwanger...............
    anders over een paar dagen nog es een test doen, want dat zwangschapshormooon word wel steeds meer natuurlijk .....als je zwanger bent ;)

maar wat rot dat ze je weer zo lekker onzeker laten zijn pfffffffffffff

18. Shirin

Shirin Actief lid

Feb 16, 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    ik vind het hartstikke spannel zowel voor jou als voor mezelf, ik hoop dat we beide ons bericht straks mogen zetten onder het kopje "ik ben zwanger"

ik voel me vandaag misselijk,
    gespannenborsten weer en heb jij ook steekjes licht bij je baarmoeder in de buurt

19. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hoi mam hihi ja k moet echt turen ik weet nu inmiddels wel waar ze staan maar ik moet echt in t licht kijken en n beetje schuin houden ... of is t zo dat je de test perse liggend [vlak] moet aflezen :(:

20. Shirin

Shirin Actief lid

Feb 16, 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    dat wil ik ook wel eens weten ik zie ze namelijk ook als ik ze tegen het licht aanhoud.

Share This Page