20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Omdat de andere lijsten zo giga groot zijn en het bijhouden van het topic dan haast geen doen is, heb ik een wat kleinere selectie aangemaakt. Wie kletst er gezellig hier mee?

Ikzelf ben 23 december uitgerekend. Wegens privacy net een nieuwe account aangemaakt, het moet nog even geheim blijven. Uiteindelijk zal ik op mijn oude account verder gaan :)

Ik vind het echt onwijs spannend, door jaren medische malle molen en 4miskramen met mijn ex, nu meteen in 1x raak met mijn nieuwe vriend. We zijn wel ontzettend blij en dankbaar, maar ik vooral ook erg bang!

Ik hoop op een gezellig clubje!

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Helemaal leuk, het wordt inderdaad een beetje te groot allemaal.
    13 mei is mijn eerste echo in het zkh (vanwege behandeling pco) 15 mei direct ook een afspraak bij de vk mét echo. Nog best lang wachten dus, maar tot die tijd gewoon blijven genieten.

Gisteren aan zwager en schoonzus en schoonouders verteld, vandaag aan mijn ouders. Zin in!

3. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Wat leuk zeg! Ik wacht op mijn echo 7mei. Dan denk ik moederdag t de moeders vertellen als er een hartje klopt!

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik zei in het andere topic dat ik het toch wel vreemd vind dat de een veel eerder al aan ee beurt is dan de ander!
    Aan de andere kant zien we dan al meteen een heleboel. Tot die tijd heerlijk genieten. Heb je ergens last van? Ik vanaf dag 1 wel, maar dat vervaagde na een dag of 5. Nu alleen nog sneller vermoeid (net weer even heerlijk een tukkie gedaan terwijl ik heb uitgeslapen en niets bijzonders heb uitgevoerd). En ik heb wel af en toe steekjes in mijn buik. Vandaag tilde ik ons hondje op, maar ik stond er scheef voor. Toen voelde ik het wel.
    Straks naar mijn ouders en dan gaan we het vertellen!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi! Mag ik me hier aansluiten? Vind die andere topics ook zo hard gaan, dat houd ik never de nooit niet bij!
    Ik ben de 24e uitgerekend van de tweede :)

Spannend Chantal, na 4 miskramen! Snap dat je bang bent!
    Svv jij 2 echo's in 1 week, lucky you! ;)

Ik na een mk in augustus nu dus weer zwanger, ook ik voel wel wat spanning. Had deze ronde voor het eerst weer clomid gebruikt, en het werkte dus ;) bij m'n zoontje was ik ook in de eerste ronde met clomid zwanger.
    Ik moet de vk zelfs nog bellen, zal ik morgen maar gelijk doen, hopelijk mag ik ook de week voor Moederdag langskomen! :)

6. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben al een tijdje aan het meelezen op de pagina's.
    Ik durf het nog bijna niet hardop te zeggen, maar heb een positieve test gedaan en waarschijnlijk 23 dec uitgerekend. 1e kindje en twee keer een miskraam gehad. We zijn nu ruim 1 1/2 jaar bezig. Vindt het nog doodeng!

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @ienthe @kiekeboe, spannend voor jullie, maar evengoed: GEFELICITEERD!

8. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, gefeliciteerd hoor! Durf het ook bijna niet hardop te zeggen kiekeboe maar op een forum als dit kan je elkaar in ieder geval door die spannende weken heen helpen.

De vroege echo krijg ik vanwege de miskramen. Laatste zwangerschap was jaar geleden, toen met 6w een echo gehad, geen hartje. Toen zeiden ze: het kan zijn dat we te vroeg zijn, we doen met 7,5 wk nog een echo. Maar ook toen geen knipperlichtje. Omdat ik zo'n killing week wil voorkomen is mijn echo nu met 7w1d, op de fertiliteitsafdeling. Ondanks dat dit een spontaan wonder is, ze begrepen mijn angst goed, dus dat is fijn.

Hoe voelen jullie je? Hoe reageerden jullie partners?

9. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Wat een leuk initiatief Chantal8! Zag ook door de bomen het bos niet meer op het andere forum. Volgens de online berekeningen zou ik 22 dec uitgerekend zijn. Ga morgen na een CB-digi test VK bellen.
    Heb nog niet echt duidelijke symptomen en dat vind ik best wel eng...
    Hoe is dat bij jullie?
    Komt er ook een lijst op dit topic?

Liefs Knuf

10. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hai meiden!

Meld me hier ook! :).

7 mei heb ik ook de eerste echo wat duurt dat nog lang he!?
    Ik voel me ook helemaal niet zwanger hoor! Geen symptomen en ik vind dat inderdaad ook eng....

Maarja met de MA op en top zwanger, echo met mooi hartje gehad en met 9,5 wk gaat t nog mis...,

We kunnen alleen maar afwachten!

11. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Ik schrijf ook mee! Wel leuker dat het een wat kleiner groepje is; zo kunnen we elkaar ook wat beter leren kennen. En er is meer overzicht! Ik ben 23 december uitgerekend en ik ga morgen de verloskundigenpraktijk bellen voor een eerste echo!

Vandaag een dagje naar Amsterdam geweest, maar ben echt helemaal kapot nu. Welterusten!

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ik reageer morgen uitgebreid. ook moe en op mijn mob is vervelend. ik bied me wel aan om een lijstje te beginnen.

wat is jullie leeftijd, hoeveelste kindje en welke afspraken hebben jullie al staan?

13. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13 Chantal8, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    Uigerekende datum:

20-12-2013:
    svv (23jaar) 1e kindje

23-12-2013:
    Verhoefem (27jaar) 1e kindje
    Chantal8 (28jaar) 1e kindje (4*-kindjes)

Afspraken:
    07-05-2013:
    Chantal8 vroege echo in zkh (7w1d)

13-05-2013:
    svv echo in zkh (8w3d)

15-05-2013:
    svv afspraak vk met echo (8w5d)

14. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Svv sorry had je berichtje niet gezien! Dus had al een begin gemaakt

15. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    dreamer, 29 jaar, 3e kindje (waarvan 1 engeltje), 7 mei eerste echo gyn

Fijne dag allemaal! Ik ga op naar het werk!

16. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf mn telefoon is dit geen succes, dus svv mocht jij nog achter de computer kruipen: be my guest. Missch ook wat meer matchende kleuren haha.

Werkse!

17. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja meiden, denken jullie aan het aanmelden bij Moeders voor Moeders? Home Page
    Als Medische Malle Molen meid moet ik daar natuurlijk reclame voor maken. Je kunt beginnen met 6 weken dus iedereen hier kan zich vandaag al aanmelden. Je verzamelt je urine in blauwe potten, die kun je inleveren bij een verzamelpunt 1x per week (als je nog niet wilt dat de buurt het weet) of ze komen ze ophalen. Van die urine maken ze pregnyl, dit is het medicijn wat wensouders die in behamdelingen zitten gebruiken om de eisprong op te wekken. Ik heb het ook.meerdere keren moeten gebruiken. Hetbis heel belangrijk want het medicijn is schaars, dus aub allemaal meedoen!

Ik heb me aangemeld, hoop dat ze morgen meteen kunnen komen. Ookal vind.ik nog kei.spannend of het allemaal goed zit, vorige keer ook maar 2 weken kunnen plassen. Maar elke druppel telt!

18. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Goede reclame chantal! :)

Bij mijn eerste kindje deed ik mee. Toen de zwangerschap misliep en ik daarna weer zwanger werd heb ik even de energie er niet voor gehad.
    Afgelopen keer deed ik weer mee, dat werd een MA. Ik heb dus geen leuke herinneringen aan MVM. Denk dat ik het nu dus ook niet doe.

19. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Zo! En dan nu VK bellen, ben zo benieuwd wanneer ik langs mag komen...

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,7 KB
      Weergaven:
      63
  20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Yup, ga me opgeven! Bij m'n zoontje ook gedaan en ook toen ik een mk kreeg.
    Hier wel een heel gedoe, ik wil de kratten niet voor de deur zetten omdat op die manier de hele straat al met 6 weken wist dat ik zwanger was, tijdens m'n eerste zw. Ik kies ervoor om ze zelf bij een apotheek te wisselen, hopelijk gaat dat dit keer beter dan vorige keer!

Ik zal later even m'n gegevens toevoegen, moet nu zo weg.
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina