hier ook lekker uitgeslapen. druk weekend, dus ik praat jullie vanavond wel weer bij! dan laat ik ook even zien wat ik zoal maak @chantal8! fijne dagen geniet van het mooie weer!
Heb gewoon paar u geslapen vanmiddag. was zo moe, denk dat we half 3 "ff" op bed gingen liggen....half7 werd ik wakker Jullie dan?
Wat is het hier enorm rustig! Maar goed, geen bericht is goed bericht. Hoop ik dan maar. Al mensen misselijk? Gisteren de 6 weken gepasseerd en nog geen misselijkheid te bekennen. Eigenlijk nog steeds heel weinig kwaaltjes. Wel weer wat meer druk op mijn buik en rommelende darmen. Borsten aan het einde van de dag gevoelig. En vooral eind van de dag moe. Vind het nog erg spannend allemaal. Kan niet wachten tot 7 mei. Heb even de lijst niet voor me, maar hebben we nog echo's deze week? Hoop zo op allemaal kloppende hartjes... Gisteren ook gestart met MvM, vind de geur tot nu toe nog meevallen. De dame van MvM gaf aan dat, mede door de chemicaliën die in het tonnetje zitten, de geur echt verschrikkelijk kan zijn. Nog geen last van dus. Jullie? Liefs Knuf
Zo dames, na weer een weekend ZONDER ook maar enig symptoom en me totaal niet zwanger te hebben gevoeld, presenteer ik aan jullie: de knalstreep!!! Het teststreepje verscheen zelfs eerder dan de controlestreep, dus mijn dag kan niet meer stuk Het is wel een ander testje dan die van de Kruidvat, van test point ofzo. Helemaal trots
Fijn dat je zo'n knaller hebt! heb je weer even bevestiging. Hier ook weinig klachten, wat maakt dat het onecht he. Alleen maar een test om op af te gaan. Ik ben vandaag 6 weken en ook nog niet misselijk. We zullen zien wat het ons allemaal gaat brengen
@kiekeboe83, ik ben vandaag ook precies 6 weken! Het niet hebben van symptomen maakt me echt superonzeker, maar ik zie/hoor ook veel meiden die met 4 weken al boven de wc hingen, dus ik besef ook wel hoe fijn het is om niet constant misselijk te zijn! Hopen dat het zo blijft, maar af en toe een krampje zou ik niet erg vinden! @knufje79, die mevrouw van mvm vertelde mij inderdaad ook over de sterke geur die van de flessen afkomt. Allemaal tips gegeven hoe ik daar mee om moet gaan, maar ik heb nog niet geroken. Woensdag mag ik beginnen met plassen. @ientje en Chantal8, ik trouw 26 augustus en dan ben ik 23 weken. Het leek me wel leuk om met een mooi buikje te trouwen en dat komt nu perfect uit! Als het goed is zijn de ergste symptomen dan ook voorbij van het eerste trimester en ben ik niet misselijk ofzo. Ook mag ik gewoon nog vliegen, dus kunnen we lekker op huwelijksreis. De jurk heb ik ook uitgezocht met het idee dat mijn buik erin kan groeien. Het zit strak bij mij borsten en loopt daarna meteen wijd uit. Een beetje zo'n Romeinse jurk.
Zo.. al even niks meer van me laten horen .. @verhoefem goeie knaller hoor! En gefeliciteerd met het trouwen! Leuk dat je zon fijne dag hebt gehad en de jurk hebt gevonden! @knufje79 de geur is inderdaad niet prettig, hoor! Maar ik houd gewoon mijn adem in zolang die fles open is Gistermorgen zat ik met mijn duffe hoofd op de wc en ik spoel door: shittt!! Nouja.. dan maar de volgende opvangen. @Chantal8 Leuke dingen maak jij van die kaartjes! Mooie knaller op je test ook. Ik heb een collage gemaakt van dingen die ik zoal maak. Ik maak nog veel meer hoor, maar dan heb je een beetje een idee. @Ientje ik stuur je de link wel in pb. (Daar gaat mijn anonimiteit ) Eerlijk gezegd word ik helemaal knettergek van dat hele troonswisseling gedoe (misschien ook een emotie ) Ik heb echt een drukke week gehad. Veel vrienden bezocht en dergelijke. Gisteren bij mijn schoonouders geweest. Opa en oma waren er ook, en oepserdepoeps wat is oma slim!- oma had het door! Ze zei tegen mijn schoonmoeder: Het is dat ik niet beter weet, maar ik zou zeggen dat ze zwanger is. Schoonmoeder naar mn hubbie in de keuken om dat te zeggen. Toen moest ik ook maar even komen. Zegt manlief: Oma weet het WAT?!!! Nouja dan maar vertellen. Ze vonden het geweldig, maar moeten wel hun mond houden tegen de rest. Daarna wezen gourmetten bij zwager en schoonzus. Met ons kleine nichtje (5 maanden) bezig geweest. Heerlijk! Ik kan echt niet wachten tot het bij mij zover is! En met een hele stapel tijdschriften naar huis gegaan. Allemaal over zwangerschap en kinderen. Ik heb straks in ieder geval genoeg leesvoer voor de zomer!
Verhoefem wat een mooie knaller! geeft weer een stukje zekerheid Svv link ontvangen en gekeken: superleuk!! Zelf zit ik sinds een poosje op naailes en veel van de dingen die jij maakt wil ik zelf ook eens gaan maken. Tafeltent staat hoog op mijn to-do list Je zult dus ook jouw hele babykamer zelf gaan decoreren lijkt me! Superleuk! Hier ook nog geen misselijkheid te bekennen, al voel ik me ook niet echt lekker. Maar dat wijt ik meer aan m'n verkoudheid en dat m'n hele hoofd dus vol zit. Vanmorgen m'n ouders verteld dat er weer een kleinkind op komst is. Voelde toch niet lekker om het niet te vertellen, vooral sinds ze ook weten van de mk en toch wel wisten dat we bezig waren. S-ouders wachten we wel mee, sma heeft zich de eerste keer per ongeluk versproken tegen m'n schoonzusje, vond ik niet zo leuk. Nu wachten we iets langer en vertellen we het aan heel de fam tegelijk. Denk ik. Jullie nog grote plannen voor morgen? Ik wil de plechtigheden wel op tv volgen (uiteraard met een oranje tompouce ) en smiddags hebben ze hier in de buurt allerlei spelletjes voor de kinderen, gezellig.
Oh, verhoefem, goeie timing dus, je zwangerschap! Denk idd dat die termijn ideaal is voor een bruiloft. Leuk!
@verhoefem, wat een knaller zeg. @ knufje79, gelukkig valt het wel mee met de lucht uit de bussen. Ik ga woensdag bellen voor een afspraak. @ hier, wat ben ik moe zeg. Kan gewoon bijna niet een dag vol maken om te werken. Vanavond heb ik slaapdienst. Mag vanavond om 23:30 naar bed. Kan bijna niet wachten zo moe ben ik.
Svv leuk hoor! Pass mij ook ff die link via pb Verhoefem: ook wel rekening gehouden met extra borstruimte? Mn collega is nu 19wkn en al van cup B naar D gegaan. Hoop dat dat mij bespaard blijft, aangezien ik al 75F heb... knufje ja die lucht is idd niet heel fijn, hap adem, bus open en erin gieten, dop erop en weer doorademen, dan ist prima te doen. @vertellen: mn vadet wordy onverwacht as maandag geopereerd, de dag voor mijn echo. Weer aan zn hart, kans dat t misgaat is groot, dus ik wil t m toch eerder vertellen. Mn moeder wil ik met moederdag doen. schoonouders weet mn vriend nog niet, misschien pas na de termijnecho eind mei. Hij wil zn gevoel afwachten na de 7e. @morgen: geen idee nog, missch met vrienden naar utrecht. Vanavond denk ik dat mn oogjes weer op tijd dichtvallen, dus geen koninginnenacht dit jaar Geniet ervan morgen!
@chantal8 ja hoor. zal m sturen. ik heb vandaag voor het eerst een flinke vlaag van misselijkheid gehad. niet superextreem maar ook niet prettig... morgen ben ik alleen. manlief moet werken. @ientje wat was de reactie van je ouders??
@ vertellen, hier weet ik het nog niet wanneer we het gaan vertellen. Ik wil eigenlijk op de termijn echo wachten, maar weet niet of ik dat zo lang vol houd.
Chantal, heftig zeg je vader met die operatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het hem voor die tijd wilt vertellen. Svv ze waren uiteraard blij, m'n vader had er laatst nog aan zitten denken. Niet dat hij dacht dat ik zwanger was, maar meer een gevoel dat hij het hoopte ofzo. Het is voor hun het 13e (!!) kleinkind. Het blijft natuurlijk bijzonder, maar bij nr 13 is het toch echt wel anders dan bij de eerste paar. Niet dat ze het minder leuk vinden hoor! Dames, fijne avond! Deesjedees, werkse, succes met het openhouden van je ogen! Lucifers nodig?
Zo, ik lig alweer heerlijk in m'n bedje tv te kijken. Ben benieuwd hoe lang ik m'n ogen open kan houden 💤😉 Vandaag druk gehad op het werk. Morgen heerlijk vrij, maar kijk erg op tegen woensdag, van 8.30 tot uurtje of 10 's avonds. Na het werk namelijk nog een netwerkbijeenkomst. Geen zin in! 😕 Hè bah Chantal, wat erg van je vader. Ik duim as maandag voor jullie!! @vertellen: na een goede echo volgende week ga ik het mijn ouders vertellen. Het weekend van de 24ste hebben we een Fam. weekend met schoonfamilie, ivm 40 jarig huwelijk s.ouders. Dan moeten we het wel vertellen. Het is nogal een wijndrinkfamilie en daar ben ik zelf gewoonlijk ook zeker niet vies van 😎
@ ientje, ja die lucifers heb ik wel nodig. Ze vallen bijna dicht. Nog 2 uur voordat ik naar bed kan. Als ik de bewoners er eerder in krijg lig ik er dus ook echt wel eerder in. @ knufje79, dan zou ik het ook zeker vertellen. Anders heeft iedereen het meteen door of je moet aan de antibiotica zijn. Slaap lekker alvast voor iedereen.
En we zijn weer wakkerrrrrrr! Vriendlief was Zo lief om me wakker te kussen om half 6, die is feesttenten aant opbouwen nu. Deesjedees, jij werk ook in de zorg? Knuf: ja dan kan je niet onder vertelken uit. Misschien een doos wij meenemen met zelfgeprinte etiketten: dit jaar drink ik niet mee, want dan zou ik drinken voor twee, met een baby eronder ofzo? Kijken wie het t eerst opvalt Fijne konings/koninginnedag allemaal!
Ook goeiemorgen, Hier mijn bed ook weer uitgerold. Nog 2 uurtjes werken en dan mag ik weer naar huis. Heerlijk. Verder geen plannen voor vandaag. Ja vanmiddag nog even mijn oogjes dicht doen op de bank. @ chantal8, ja ik werk ook in de zorg. Ik werk op een woning met verstandelijke gehandicapte.
♥ Uitgerekende datum ♥ 20-12-2013 svv (23 jaar) 1e kindje 21-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 22-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Tieta (25 jaar) 1e kindje 23-12-2013 Verhoefem (27 jaar) 1e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) Ientje (30 jaar) 2e kindje (1* kindje) Afspraken 07-05-2013 Knufje79 intake vk met echo (7w2d) Chantal8 vroege echo in zkh (7w1d) Dreamer2012 eerste echo gyn (7w1d) Tieta eerste echo vk (7w2d) 13-05-2013 svv eerste echo in zkh (8w3d) ientje echo vk deesjedees intake vk 15-05-2013 svv afspraak vk met tweede echo (8w5d) verhoefem eerste echo vk (8w2d)
@vertellen Wat knap dat een aantal van jullie het voor je kunnen houden. Bij mij weten de ouders, en een beste vriend en vriendin het. Een andere vriendin is net bevallen en weet dat we graag een kindje willen. Zij vroeg al heel lief of het moeilijk was om het van haar te zien; 'nou eh gaat wel hoor'. Dan vind ik het wel lastig om mijn mond te houden! @verhoefem; als ik anderen hoor en heb gezien is borstruimte wel belangrijk ja. Speciaal hoor om met een buikje te trouwen.