20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @dreamer nou, op 't moment voel ik al zeker een dag helemaal niks. daar maak ik me zorgen over..!

2. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ja svv..... We zijn ook allemaal hetzelfde he ;)

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    wachten duurt lang! ;)

4. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Te lang!

5. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    na het weekend ben je al aan de beurt! ik moet nog een week langer wachten!
    morgen 7 weekjes..

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooie set svv! Wij zijn al voorzien ;)

Ja wachten duurt langggg! Die drukkende pijn op je baarmoeder herken ik niet echt maar lijkt me echt niet raar hoor. Je bm is hartstikke aan het groeien en dat is ie niet gewend!

En hier ook net zo goed onzeker bij een dag minder klachten. Had tot deze week amper klachten, deze week dus juist wat meer. Maar geen klachten hoeft ook echt niks te betekenen hoor.
    En wat is dat weer makkelijk gezegd he, zodra ik weer niks voel ben ik net zo ongerust, haha ;)

Boeh, vandaag werken en laat ik daar nou even helemaaaaaal geen zin in hebben! Even moed verzamelen om eruit te gaan... Fijne dat vandaag, en Chantal jij in t bijzonder, bijzonder momentje vandaag als je het aan je vader gaat vertellen!

7. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Mijn eerste vlaag van misselijkheid is een feit! Jeeeee :) Jullie verklaren me misschien voor gek, maar ik durf me nu wat meer zwanger te voelen.

Dames die voor MvM plassen, hoe bevalt het? Ik heb even een comfortabele houding moeten zoeken om in het kannetje te plassen, maar het gaat me steeds beter af! Ik ben al aan de tweede blauwe fles begonnen sinds vanochtend. Afgelopen 2 dagen moest ik werken, dus dan kon ik geen urine opvangen voor MvM.
    Svv, ik kan me voorstellen dat je een beetje baalde van het late ophalen! Heb je het de buurvrouw al verteld?

@Ientje, veel succes met werken! Vandaag gaat vanzelf voorbij, dus komt goed meis :)

@chantal8, wat een bijzondere dag voor jou! Veel plezier/succes!

@Dreamer2012, ik herken dat beurse gevoel niet zo, maar ik denk dat het heel normaal is hoor. Van binnen gebeurt er natuurlijk van alles!

@svv, hele mooie meubeltjes! Ik denk dat mijn vriend en ik voor een ander soort stijl gaan in de babykamer; ik denk dat wij voor veel houten accenten gaan met geel of groen op de buren. Weten jullie al wat jullie ongeveer gaan doen in de babykamer? Omdat wij het geslacht niet willen weten, gaan we voor een hele neutrale babykamer. Ik zit te denken aan een 'bos'- of 'sprookjes'thema.

8. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Nou ientje mijn baarmoeder is al aardig wat gewend ;)
    Maak me meer zorgen over de stekende pijn ter hoogte van mb linker eierstok.

9. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sauna: heb vorige week de sauna zelf al gebeld hoor want dat doe ik dus echt niet maar moet ff smoes verzinnen voor mn zussen maar komt goed

@stekende pijn linker eierstok: same here! Heel irri

@vertellen: zenuwen!!!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @dreamer: hmz ja dan weet ik het ook niet ;) maar ik lees dat Chantal het ook heeft dus dan is het misschien wel normaal!

Chantal successssss! :)

11. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Hallo dames..

Met mij gaat het goed.. wel wat kwaaltjes errrggg moe, pijnlijke borsten, ochtend misselijkheid, opgezette buik, wat krampjes, soms maagzuur duss hij gaat lekker hahaha maar voel me hierdoor wel op en top zwanger..

Morgen hebben we un etentje met de hele familie ivm verjaardag van mijn oma en dan gaan we het vertellen.. leuk rompertje laten maken voor mijn opa en oma !!!:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

12. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tieta, wat leuk!
    @kwaaltjes, bleh misselijk zijn is niet leuk:( maar zeker voor een goed doel!:)
    hoe is het jullie darmen? die van mij veel krampen en lucht

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Chantal hoe is het gegaan? :)

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh, tieta, leuk dat rompertje, veel plezier met vertellen morgen!

Kiekeboe: darmen, ik zal er niet teveel over uitwijden :p maar heel herkenbaar! :$

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @Tieta erg leuk rompertje! Veel plezier met vertellen morgen.

@chantal ik ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan!

@verhoefem ik zag d'r vandaag in de tuin zitten, dus heb het over de schutting verteld. Ze vond het erg leuk voor ons. Had er niet eens specifiek naar gekeken (dacht ik wel) maar toen ik zei dat ik zwanger was zei ze meteen: 'oh dan was dat zeker voor MvM!'. Vandaag de 7 weken aangetikt. Nog 10 nachtjes slapen tot de echo :D

Nu gauw slapen. Ik ben gebroken. Welterusten allemaal!

16. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tieta, vooe jouw grootouders of ouders? Want anders worden ze overgrootouders toch?

Mn pa reageerde zoals verwacht, in de trant van: das wel snel maar ben blij voor je. Vervolgens zei hij tegen mn vriend; "jij ook gefeliciteerd dan hè, neem tenminste aan dat jij hier iets mee te maken hebt!"

Mn moeder was boven, mn vader vroeg of zij t al wist, ik zei van niet, dat ik eigenlijk had willen wachten tor na de echo, tot moederdag, maar vanwege mn vaders hartoperatie maandag toch nu maar verteld. Vervolgens stopte hij het shirtje maar snel weg en zei : dan hou ik deze mog even voor mezelf, bedankt!

Buiten zei hij nog: "doen jullie kalm an? Ben ik geloof ik wel beetje te laat mee om dat te zeggen" typisch grapje voor mijn vader!

17. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Tieta wat een leuk rompertje :)

Chantal wat een grappige reactie haha. Dat ie t voor zich kan houden zeg :).

Hier is het nu iedere dag raak met boven de pot hangen. Net door de poepluier van dochterlief... Dat trek ik smorgens echt niet!
    Avondeten krijg ik nauwelijks weg. Slaap nog steeds mega slecht waardoor ik smiddags echt op ben. Voel me meer belabberd dan zwanger haha. Dit weekend twee verjaardagen.

Het is wel lekker weer he!?

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @dreamer2012 balen zeg, dat je zo beroerd bent. heel stom misschien, maar geef mij er maar wat van. ik voel al dagen helemaal niks. gisteren heb ik geloof ik 2 of 3 steekjes gevoeld, maar ik weet het allemaal niet meer. als het maandag nog zo is ga ik toch de vk/gyn bellen. ik word gek zo! kan echt niet meer een week wachten dan.

@chantal leuke reactie. wanneer wordt hij ook al weer geopereerd? veel sterkte..

@tieta ik ben heel benieuwd naar de reacties! meteen voor de hele fam ook!

bij mij weten toch al aardig wat mensen het, behalve mijn broers en zussen (en aanhang). beste vriendin2 weet t ook nog niet, want die belde de afspraak af. vrijdag weer een kans ;)

heeeeerlijk weertje! gisteren even bij mijn schoonouders geweest, maar die zitten alleen maar binnen. lijkt me toch goed voor mijn schoonmoeder om een baar buiten te gaan. want behalve in en uit de auto tussen thuis en ziekenhuis komt ze nooit buiten. vitamientjes!! verder geen plannen vandaag. manlief is werken.. jullie?

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge!

Leuke reactie van je vader Chantal :)

Dreamer echt rot dat je je zo beroerd voelt joh! Vooral als je er nog eentje hebt rondlopen, kun je ook niet zo gauw even terug je nest in. Hoop voor je dat je er gauw vanaf bent!

Svv ik snap dat je je ongerust maakt, zou je bijv niet nog een test halen om te kijken of de streep nog steeds knalt? Of een digitale cb test, wellicht dat je je daar wat zekerder van gaat voelen?
    Je kunt de gyn of vk ook wel bellen maandag, ik betwijfel alleen een beetje of ze je vanwege weinig kwaaltjes eerder laten langskomen. Misschien wel hoor, hoop ik van harte voor je :) maar misschien dat ze je ieg wat gerust kunnen stellen.
    Ik vind het ook wel retespannend, intussen ook geen zere boobies meer, niet veel moeier dan normaal, etc etc.
    Als komende week nou eventjes voorbij mag vliegen, des te sneller hebben we allemaal een echo gehad!

Wij zitten alweer lekker in het zonnetje, jullie allemaal een fijn weekend! En niet vergeten te smeren he :p *zegt ze vooral tegen zichzelf*

20. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weer!
    Ja, dat smeren moet ik mezelf ook maar eens meer aan gaan leren. Ik smeerde eigenlijk alleen als ik echt de zon in ging, maar nu verstandiger om het vaker te doen.

svv, ik snap dat je je onzeker voelt, kan je man/vriend je een beetje steunen? Succes en ik hoop dat de gyn je een beetje gerust kan stellen.

Deel Deze Pagina