20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @ientje dat is het m juist.. vanaf dag 1 heb ik best heftige dingen gevoeld. na twee weken was alles over. nog altijd wel steekjes en moe, maar nu voel ik zelfs geen steekjes meer. test heb ik nog wel liggen. maar hcg kan nog een poos in je lichaam blijven, al ben je niet zwanger meer. ik ga daar natuurlijk niet van uit, maar toch.. als ik dan lees wat jullie allemaal hebben denk ik toch: hier klopt iets niet.

@verhoefem mijn man zegt ook: beter gewoon bellen. ook al zeggen ze 'waarschijnlijk niks aan de hand' als ik het van een prof hoor ben ik misschien toch iets meer gerust.

2. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    @svv, ja ik zit er inderdaad aan te denken om maandag gewoon even de vk te bellen, want ik word echt gek van het stemmetje in mijn hoofd dat maar roept "het zit niet goed!". Vandaag ook weer een vlaag van misselijkheid, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik achteruit reed in de trein. Wel heb ik gelukkig af en toe flinke krampen, dus dan ben ik weer even gerust gesteld.

@Dreamer2012, wat rot dat je je zo beroerd voelt! Veel sterkte, en onthou: aan die misselijkheid komt een eind!

@Chantal8, wat fijn dat je nu je vader hebt verteld! Ik zie mijn vader of schoonvader er ook wel voor aan dat ze zulke opmerkingen gaan maken, hahaha.

Ja, wat een heerlijk weer hè dames! Ik heb spontaan net even wat plantjes voor op ons balkon gekocht, zo leuk! Nu is het weer even bewolkt, maar volgens mij zou het morgen weer heel mooi worden. Vanavond een heerlijk bankhang-avondje met met vriend :)

Ohja, en voor mij nu nog 1 week en 4 dagen tot mijn echo! :D

3. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Svv er zijn ook echobureaus die vroege inwendige echos maken. kost je 25€ maar kan een hele hoop stress schelen als de vk niet meewerkt.
    Ik kom net weer uit bed. Geloof ik weer een uurtje of 2-3 geslapen. manman wat ben ik moe... nu maar wat proberen te eten

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ik bel maandag de gyn. die kent ook ons verhaal. inwendige echo's heb ik al genoeg gehad, dus dat zullen ze daar wellicht ook geen probleem vinden.
    voel me vanavond niet lekker, maar of dat nu van het eten komt of niet, ik weet het niet meer... ben een beetje door de war van alles...

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik zou dan idd ook gyn bellen svv, als die je achtergrond enzo weet heb je hopelijk best wel kans dat je komende week al mag langskomen. Ik hoop het voor je meid!

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ik hoop het ook @ientje. niet geschoten, altijd mis.
    heb net ontzettende pijn/kramp in mijn maag gehad. een minuut lang ongeveer. verder heel erg rommelende darmen (en windjes :p). lig met de hond 'de jongens tegen de meisjes' te kijken. ze liet me toch een vieze scheet! ik ging echt bijna over mijn nek! aah bahbah.. maarja.. is dit nu dan toch een kwaaltje, of verkeerd eten (ben misselijk vanaf het eten)?

7. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Sinds vanmiddag enorme buikpijn! Manlief gyneacoloog gebeld, we konden direct komen voor echo. Alles gelukkig goed!! 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje!! 😍Ben zoooo blij!

Loop nu helemaal leeg dus een buikvirus denk ik. Maar dat is niet het ergste!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,7 KB
      Weergaven:
      6
  8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @dreamer gefeliciteerd! nu ben ik echt jaloers!!! had ik ook maar gebeld vandaag :p
    fijn dat het goed is bij je. ik sta stijf van de maagkrampen... : (

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wow dreamer, fijn!! Naja.. De buikpijn niet natuurlijk. Fijn dat je zo snel terecht kon!
    Maar een buikgriepje dus? Das dan weer minder. Beterschap! Al voel je je ws een heel stuk minder ziek na zo'n pracht echo! ;)

10. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ik neem alles voor lief als het met de kleine maar goed gaat!
    Ik was wel echt even heel bang hoor!

Nu beetje boullion met brood kijken of dat wil.
    SVV ook een virus denk je? Vervelend.

Dank jullie dames! Ik ga fijn slapen straks! En dinsdag weer even gluren :).

11. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Dreamer2012, wat een prachtige echo! En zo bijzonder dat je al het hartje hebt zien kloppen!

Voor nu beterschap....

12. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Thanks!! Ja supermooi weer!

Nu in bed met een warme kersenpitkussen en hopen op fijne dromen!

13. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je svv

@plassen mvm: ik had vorige x bij blokker een klein half liter kannetje gekocht en die heb ik er nu ook weer bijgepakt. Die ander is zo lomp om in de wc pot te friemelen. Zo'n klein kannetje vind ik een stuk praktischer!

14. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer wat fijn dat je langs mocht komen! En een hartje.... pfff I would DIE for that! Zover ben ik nog nooit gekomen in de afgelopen 4 zwangerschappen.
    Hopelijk zijn je klachten snel voorbij!

Geniet van t mooie weer allemaal morgen!

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    en ook wij zijn helemaal gelukkig en opgelucht! mijn krampen werden steeds erger, trok ik echt niet. met tegenzin toch maar gebeld. manlief vond dat ik goed voor mijn zwangere lijf moet zorgen. mochten meteen komen en om kwart voor 11 vanavond was daar het verlossende woord: 'ik zie hier wel een zwangerschap' en daarop volgend: 'en hier een kloppend hartje' ze wilde het ons laten horen, maar dat bleek nog te vroeg. ik ben waarschijnlijk een week minder ver dan ik dacht. maar dat geeft niet: onze baby leeft! ze vond het goed dat we hadden gebeld, ook vanwege ons voortraject dat al niet makkelijk was en ook vanwege de familiekwesties rondom zwangerschappen.
    pfjieuw wat waren we opgelucht! daarna direct naar mijn ouders gegaan waar ook mijn zus en dr vriend waren. meteen verteld dus. mijn zus knuffelde me en liet me nooit meer los!

nu met een gerust hart slapen. ik hoop zo dat het bij iedereen zo goed mag gaan! als de berekening klopt moet ik wel weg hier, want dan ben ik de 28e uitgerekend.
    slaap lekker allemaal!

16. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow svv, wat heerlijk dat jij ook al eerder terecht kon! Wat een opluchting joh!!! En ohhh, heerlijk, jij ook al een kloppend hartje! En ik zou me niet te veel zorgen maken dat je hier weg moet hoor, want bij de eerste echo hoor je vaak dat ze je zwangerschap een week terugzetten en dan wordt het bij een latere echo weer naar voren geschoven.

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Svv o fijn joh!! Ook al zo'n mooi kloppend hartje gezien!
    Hoe is het nu met de krampen?
    En van mij hoef je ook niet weg hoor, het ging er toch vooral om dat dit niet een te grote onoverzichtelijke groep werd? :)

18. fairytale4

fairytale4 Nieuw lid

5 mei 2013
    1
    0
    0
    Kindjes, werken, naaien, mijn man
    Groningen
    Hallo meiden,

Ik wil mij ook graag bij jullie clubje aanmelden. Ik ben ongeveer 23 december uitgeteld van ons vierde kindje :D Heel erg spannend allemaal. Ik heb nog geen winterkindje gehad. Waar moet je op letten qua aanschaf? En gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

19. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij de rest svv, niet weggaan! Goed dat je gebeld hebt! En wat fijn, een knipperlichtje!! De zenuwen besluipen mij langzaam aan steeds verder! Nog 2 nachtjes, 51u en 13min (als ze niet uitlopen zoals altijd eigenlijk wel het geval). Moet de laatste dagen heel vaak aan mijn laatste echo denken... http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/1002-25-april-the-day-after.html
    Ik hoop zo op een andere afloop dit keer!!

Fairytale, welkom! Kijk, een ervaren mams in ons midden, altijd fijn! Zet je jezelf op het lijstje of moet 1 van ons dat even doen? Zoja, uitgerekende datum 23-12-naam-leeftijd-4e kindje-toekomstige afspraken

20. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Uitgerekende datum ♥
    20-12-2013
    svv (23 jaar) 1e kindje

21-12-2013
    deesjedees (27 jaar) 2e kindje

22-12-2013
    Knufje79 (33 jaar) 2e kindje
    Tieta (25 jaar) 1e kindje

23-12-2013
    Verhoefem (27 jaar) 1e kindje
    Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes)
    kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje

24-12-2013
    Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje)
    Ientje (30 jaar) 2e kindje (1* kindje)

Afspraken

07-05-2013
    Knufje79 intake vk met echo (7w2d)
    Chantal8 vroege echo in zkh (7w1d)
    Dreamer2012 eerste echo gyn (7w1d)
    Tieta eerste echo vk (7w2d)

13-05-2013
    svv eerste echo in zkh (8w3d)
    ientje echo vk
    deesjedees intake vk

15-05-2013